2.

15 2 0
                                    


"Sara" užduses vos sugebėjo pratarti Mark tikriausiai bėgo laiptais.
"Kas yra? dabar tik antra nakties"
Mark pažvelgė į mane nieko nežadančiomis akimis. Staiga nuaidėjo skambutis po visus namus. Ir aš supratau , jie nusprendė. "Black Wolves" vilkų vadas čia su mūsų "White Wolves" vadu.
"Einam" paskatino mane draugas.
Nulipę laiptais įžengėme į salę kurioje buvo daug vilkolakių .
Tačiau vienas išsiskyre iš minios, jo akis galėjau atpažinti ir iš 100 žmonių.
"Jacob" sumurmėjau tačiau Markas tai išgirdo ir atkreipė dėmesį į raumeningą, juodaplaukį vaikiną.
Atsistojau į mūsų vilkų puse. Pakėliau galva į Jacob jis mane pastebejas stebėjo mane savo rudomis "vilko" akimis. Salėje vyraujo triukšmas.
"Tu jį pažisti?" paklausė Markas.
"Ne" atsakiau ir nuleidau galva į žemę.
"Tylos!!!" sušuko vadas.
Visi nurimo.
"Pradėkime nuo to jog ne vientik jūs patiriate puldinėjimus nuo vampyrų" tęsė vyras."Mūsų sargyba stipri turime puikių vilkų ir vilkių" dabar vadas stebejo mane tačiau vėl nusuko žvilgsnį į kitus.
Vadas pabaigė kalba ir prisėdo
Juodųjų vilkų vadas atsistojo ir pakviete:
"Jacob ateik čia" vaikinas priėjo. "Patikrinkime ar nemeluojate" kalbantysis jų vadas dabar pastebėjo mane. "Paimsime viena iš vilkų ir patikrinsime pulsa, Sutinkate?"
Musiškiai linktelėjo.
Dabar vyras sukiojosi aplink sale norėdamas išsirinkti žmogų.
"Tu mergaite" pakeliau galva. Jis rodo į mane. Nenorėjau atrodyti baili tad ryžtingu žingsniu patraukiau link jo.
vaikinas priėjo prie manęs.
"Nebijok neskaudės" ištarė.
"Aš nebijau" sušnybšdėjau, tačiau akių nepakėliau nenorėjau vėl paskęsti jo akyse.
"Duok ranka" padaviau ranka ir pajutau kaip jis švelniai ją paėma. "Tikrinsiu tavo prisiminimus" šiektiek pabalau nuo šitų vaikino žodžių.
"Turiu priesaika niekam jų nepasakoti, nebent yra gresmė gyvybėi.
Vyrauja tyla. Juodaplaukis užsimerkia.
Po gerų 2 minučiu atsimerkia ir taria.
"Nemeluoja" pažvelgė į mane ir aš supratau ką jis dar matė mano prisiminimuose, apsisukau ir nuėjau prie Marko. Jis mane apkabino padrąsindamas.
"Jis tave stebi nenuleisdamas akių"sušnybždėjo į ausį ir paleido iš šilto glebio,tačiau aš vėl prisiglaudžiau prie jo.
"Žinau"
"Sara,Markas ir Jacob su Conor lieka visi kiti išeina" visi paliko patalpa aš likau stovėti Marko glėbije. Apsisukau, kad galėčiau matyti veiksma dabar Markas apsikabines stovi už nugaros. Atrodome kaip pora to ir siekiu.
"Šia savaite visi liks čia " nuskambėjo vado balsas.
"Ir mes?" paklausė tikriausiai Conor.
"Taip visi, dalinsites kambariais kaip ir susitarem, jūs 4 būsit atsakingi už visą tvarka"
Jacob nusijuokia. Aš susiraukiu, kas jam čia juokinga? Mus puola kraujo išsiurbėjai, o jis juokiasi?
"Jūs turbūt juokaujat Sara į gynyba ir tas jos fuckbo'jus boyfriendas? Baikit juokus"
"Jacob!" surėke jau jų gaujos vadas.
Aš vos laikausi nepravirkus jaučiu kaip Mark dar labiau mane prisitraukia prie savęs.
"Apsirengiat ir apžvalginius ratus po dviese greit, grįšit naktipiečius padarys Lauren labanakt" Vadai pakilo ir nuėjo į biura.
"Girdėjot dabar!" surėke Conar.
Mes su Mark pavarteme akis ir pajudejome iš sales.
"Užeik pas mane, bus greičiau rūbus duosiu" pasiūle.
"Oki"
Užejau pas Mark dar nesu pas jį buvusi per mano buvimo laika čia. Viskas gražiai sudeliota ir daug plakatų. Pastebiu veidrodį ant jo priklijuota mano nuotrauka, neparodau jog mačiau. Mark atsidarė stalčių ir davė savo oversize hoodie kuris man beproto patiko ir kvepėjo jo kvepalais.
Nusivilkau maike ir likau tik su sportine liemenele, o Mark be maikes matėsi jo pilvo presas. Brunetas nužvelgė mane ir kaip prikando lūpa taip ankščiau darydavo Jacob.
Vaikinas pradėjo pamažu artintis ir kai tarp mūsų buvo like tik keli centimetrai. Kažkas pabeldė į duris Mark suglumo, bet duru atidaryti neketino. Paliete mano įkaitųsi skruosta. Tačiau beldimasis pastiprėjo. Atsitraukiau ir užsidėjau vaikino hoodie jis taip pat apsirengė ir sunėre mūsų rankas. Tačiau aš tokio gesto nepriėmiau ir paleidau ranka. Nuleidau galva lyg nusikaltes šuniukas.
"Atleisk"
"Viskas gerai" šyptelėjo ir mes išėjome į koludoriu kur mūsų laukė ketverto likusieji nariai.
Jacob susiraukė. Supratau kodėl jis, užuodžia vaikino kvepalus ant mano kūno, jis tokių dalykų nekontroliuoja.

I'm backkkkk!!!
Taij vat jau kitą dalį viskas bus aišku kas buvo tarp Saros ir Jacob!!!!
Law yall 💓

Aš vilkėOnde histórias criam vida. Descubra agora