Kirishima
Én értem ide először. Egyedül ültem a padomnál, a hálózsák, és a üdítő amit magammal hoztam, a tanári asztalon volt.
Kicsit később megjelent Bakugou is. Ahogy belépett az ajtón, a szívem kihagyott egy ütemet. Becsukta maga mögött az ajtót, majd megfogott egy széket, és leült velem szemben.
-Na-kezdte-mért vagy így elszontyolodva?-vonta fel a szemöldökét.
-Csak nem tudom tényleg komolyan gondoltad-e amit írtál..-motyogtam.-Nem voltál valami meggyőző.-néztem rá.
-Csak nem voltam túl romantikus hangulatban. Kicsit ideges voltam.-mondta.
-De-kezdtem volna, de elkapta a kezem, és az arcához húzta.
-Halálkomolyan beszélek-komolyodott el, és úgy helyezte a kezeimet, hogy az arcát foglyam.
Olyan közel volt, hogy bármikor meg tudtam volna csókolni. Kicsit elmosolyodtam.
-Szeretlek-mondtam halkan.
-Tch-vágott fancsali képet, majd ajkait az enyémre tapasztotta. Nagyon meglepődtem a hirtelen fotdulattól, de sodródtam az árral. Amikor kicsit elhajolt, még mindig összeért a homlokunk, és az orrunk hegye.
-Én is szeretlek te kis..-nézett a szemembe, mire én megint csak mosolyogni tudtam. Kicsit elpirult amitől még aranyosabban nézett ki.
Kisvártatva befutottak a többiek. Tokoyami, majd kicsit megkésve, Sero és Izuku, akiknek meg kellett várni a következő buszt, aztán egészkor belépett Iida, és bedöcögött Denki is. A srácot nevetve fogadta mindenki, de én szégyelltem magam egy kicsit Bakugou helyett.
Utolsóként persze Aizawa toppant be, néhány jegyzettel.
-Rendben kölykök. Csoportokra lesztek osztva a csendháborítás elkerülése érdekében-mondta unott pofával. Ez a csávó sem valami izgalmas személyiség. Szereti a macskákat, és aludna egész nap. Ráadásul folyton kölyköknek, esetenként barmoknak szólít minket. A csoportok a következőképp alakultak.
1.(stréberszoba khmm)
-Iida
-Midoriya
-Uraraka
-Todoroki
-Tsuyu
2.(a 'furcsák')
-Tokoyami
-Shoji
-Oijiro
-Koda
-Sato
3.(mi a 'rosszak')
-Sero
-Denki
-Bakugou
-Én
4.('lányok')
-Jiro
-Mina
-Hagakure
-Aoyama(?)
A lányok szívesen bevették őt, talán majd tőle kérnek csillámport a körömlakkjukra.
YOU ARE READING
|The Great Class A 1| Kiribaku & Tododeku
FanfictionElsőre talán csak egy üzenetes story, de ahogy tovább érsz, rájössz, ez nem az aminek először gondoltad. Az osztályban mindenkinek megvan a maga szerepe, ez a csoportban sem változik. De a függöny mögött valódi érzések lapulnak.