mochijm: Merhaba Yoongi, nasılsın?
Swagi: Üzgünüm, numaranız kayıtlı değil.
Kimsiniz?
mochijm: Ben Jimin.
Park Jimin.
Şey, Çiçek Yol'dan.
(Yaratıcılığımı sorgulamayın... Kdkflekf)Siparişinizi ben götürüyorum da, habersiz olsun diye yazmıştım. Teslimatınız şimdi yola çıktı. Size mesaj atılan saatte değil yani.
Aslında o zaman yola çıkacaktı ama ben müdürümüze çok ısrar ettim. Çünkü verdiğiniz adres Bo-young'a aitti, ben onun karşı komşusuyum ve bende sizin, onun sevgilisi olma ihtimalinizi düşündüm.
Ve düşündüğüm şeyde ne kadar haklı olduğumu kabul edip müdürümüz Bay Yoo'nun yanına giderek durumu -ki bu olayı anlatırken bazı yerlerde çok az bir şey abartma yapmış olabilirim- izah ettim.
Bo-young'un arkadaşım olduğunu, sizi de tanıdığımı, onun erkek arkadaşı olduğunuzu bildiğimi ve doğum günü için bir hediye satın aldığınızı söylediğimi duyunca o da ısrarlarıma olumsuz bakmadı ve bu ricama istediğim şekilde bir cevap verdi.
Kısacası hediyeniz bende ve bir 15 dakika içerisinde Bo-young'un elinde olacak.
Swagi: Sen Jimin misin?
Şu Bo-young'u durmadan rahatsız eden?
mochijm: Ahh, hayır.
Eminim Bo-young'u durmadan rahatsız eden bir başka Jimin'dir.
Ben onun yakın arkadaşıyım, size kesinlikle benden bahsetmiş olmalı.
Swagi: Hayır.
Bana yalnızca bir Jimin'den bahsetti.
Ve o da durmadan onu rahatsız ediyordu.
mochijm: Eminim karıştırıyorsunuzdur.
Onu çok seviyor olmalısınız.
Kocaman bir kar küresi almışsınız ve üzerine de bir destan sayılabilecek kadar uzunlukta bir not bıraktırmışsınız.
Bu arada notta birkaç yazım hatası vardı ama ben onları hallettim. Endişelenmeyin yani. Güzel ve duygusuz bir yazıydı ama hoş...
Swagi: Evet onu çok seviyorum.
Şimdi izninle, websitenizi şikayet edeceğim.
mochijm: Ne nE nE?
Neden?
Ne yaptık ki?
Baksana gecenin karanlığı demiyorum, teslimatını götürmek için canımı dişime takıp barların bulunduğu sokaktan geçiyorum!
Lütfen Yoongi, beni işten atarlar!
Kovulmamam lazım.
Görüldü...
mochijm: Ciddi olamazsın!
Görüldü mü?!
Tamam bak, bana görüldü de at ama lütfen şikayet etme.
Lütfen...
Swagi: 5 dakika içerisinde siparişim Bo-young'un elinde olmazsa kendine iş aramaya başlayabilirsin.
mochijm: Ahhh cidden!
Ne kaba herifsin aq!
5 dakikada oraya varmam imkansız.
Görüldü...
mochijm: Lanet olsun!!
Bo-young cidden seni nereden bulduysa?!!
Şuna bak yazın ortasında sevgilisine içerisinde ren geyiklerinin bulunduğu bir kar küresi alıyor.
Hem kaba hem aptal!
İşimden de olmayacağım!
İyi akşamlar Bay Min!
mochijm çevrimdışı...
23:28
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Florist // Yoonmin
Teen FictionMin Yoongi sevgilisi için internetten şipariş ettiği ürünün başına bu kadar olay açacağını tahmin etmiyordu. • Yoonmin