1|8

3.8K 313 162
                                    

Swagi: Park Jimin! En son bana balkon küçükmüş diyordun.

Bugün evin çoğunu yerleştirdiğimiz halde neden balkonda yattın o zaman?

mochijm: Balkon fetişim var da ondan!

Yoksa niye o küçücük balkonda yatayım ki?

Swagi: Jimin küçücük dediğin balkona koca bir koltuk, sallanan aile salıncağı, minik bir televizyon ve sayısız gereksiz piknik eşyası sığdırdın. Yetmiyormuş gibi bir de yere yatak açarak tüm gece horul horul uyudun.

Biraz dürüst olabilir misin artık? Lsngşemved

mochijm: Horul horul??LDÖKCŞSNVLSG

Bir kere ben uykumda kedi gibiyimdir! Gıkım çıkmaz. Horul horulmuş...

Swagi: Ne ne ne ne?

Jimin, gece yarısı belediye tarafından 3 kez anons yapıldı.

İlki bugün suların kesileceğini bildirmek adına yapılan halkı uyarma çağrısıydı. İkincisi, senin sesin yüzünden anonsu duymayan mahallelinin tekrar belediyeyi aramasıyla tekrarlanan anonstu. Üçüncüsü gece olmasına rağmen uyuyamayan mahallenin şikayetleri üzerine seni susturmak adına yapılan anonstu.

Hatta bir ara İsrafil sûra üflüyor diye tüm Kore hanedanlığı olarak müslüman olacaktık. Üçüncü horlayıştan sonra içimize su serpildi gerçi. Baktık hala devam ediyor, bir rahatladık. Ama mahalleli ellerinde mızraklar, meşaleler apartmanımızın önüne dizilecekti bu sefer. Tehlike geçmemişti...

Ta ki Hongbin olaya müdahale edene dek... Neyse ki o, senin kapatma tuşunu biliyormuş. Bir hareketiyle tüm sesleri susturdu.

Tanrı şahidim senin sustuğun an ülkenin sessizleştiğini hissettim. Trafik gürültüsü bile bize vız geldi trıs gitti.

mochijm: Yok artık Yoongi! YOK ARTIK!!

Kaç yıllık Arka Sokaklar izleyicisiyim, yemin ederim dizide bile böyle senaryo, böyle aksiyon görmedim!

Ne ara uydurdun bu kadar şeyi??

Swagi: Yetenek, bu konuda gelişmeye çalışıyorum. Senaryo uydurma yarışlarına falan katıldım! Bo-young'dan ayrılınca boş kalacağımı düşünerek kendimi geliştirmek adına birkaç uygulama indirdim. Ve senaryo falan da yazıyorum.

Ülkemi muasır medeniyetler seviyesine yükseltmek için artık elimden geleni yapacağım.

mochijm: Yaa, hangi uygulamaları indirdin?

Swagi: Tinder, s3x2me, Azar, Wattpad ve daha birçok şey!

İnanamazsın ama telefon hafızamın yarısı doldu bunlarla hdldmcşeve

Mochijm: Kendimi Gumball'daki başrol aptal ikiliyi uyaran o masum rüzgar gibi hissediyorum.

"Yanlış yoldasın..."

Swagi: Ne o Park Jimin? Sanatımı mı kıskandın???

Mochijm: Senin yapacağın tek sanat; dayalı döşeli banyonun klozetine işleyeceğin eser olur Min Yoongi...

Hadi ben kaçtım, maluuuum~ benim bir işim var, geç kalmamalıyım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Florist // YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin