Bol raz jeden všedný školský deň .Bolo slnečno a na oblohe nebolo ani jedného mráčika .Ako keby bola obloha nahá .Nefúkalo a slnko nám pripekalo na hlavy .Pani riaditeľka a pedagogický zbor nás privítal . Znelo to asi takto :„Milí žiaci a pedagogický zbor .Vítam vás znova v škole .Dúfam,že sa nám bude dariť ,tak ako do teraz .Prajem vám veľa šťastia!" Teda,aby som nezabudla dostala som sa na školu po ktorej som túžila už od svojich 12 rokov .Je to kórejsko-anglické gymnázium .Naozaj som bola nadšená príhovorom.Neskôr sme sa odobrali do svojich tried.V nich som sa dávnejšie zoznámila so svojou najlepšou kamarátkou.Po pár týždňoch sme si založili partiu.V nej sme si navzájom šéfovali.Potom som zistila ,že moja najlepšia kamarátka je vlastne moja sesternica.Volá sa Laura.Je brunetka s tmavými očami.Je štíhla a vysoká ,tak ako ja.Je to podarená sesternica.Ja mám vlasy do čiernej farby,ale ja mám modré oči.Nepotrebujeme sa maľovať,pretože sme so sebou spokojné.V partií máme jednu brunetku čiernovlásku Martu s hnedými očami.A aj blondínku Kiku tiež s hnedými očami.V triede je aj pár chlapcov.Žiaľ tí sú slušne povedané blázni a sukničkári.Je tu iba pár chlapcov čo za niečo stoja.Každé dievča má iné predstavy o svojom partnerovi.Toto je teda moja trieda.A aby som nezabudla naša triedna učiteľka je poklad.Naučila nás už toho veľa.Pokiaľ máme osobné problémy,tak jej sa môžme zdôveriť s hoci čím.V skratke je to kôpka šťastia.Na tej škole som už 2 rok.Mám teda 17 rokov a je rok 2022.Tento rok pre mňa znamená mnoho.Jedného dňa prišla do triedy triedna s nejakým mužom.Bol o pól hlavy vyšší od nej.Hnedé vlasy mu padali do očí a tie boli modré.Mňa zaujímalo iba to čo povedali.Samozrejme nám ho najprv zoznámila.„Žiaci toto je môj priateľ Seungmin.Vďaka nemu pôjde časť triedy do Južnej Kórei do 5 hviezdičkového hotela na 8 týždňov ."Keď to povedala,tak som začala kričať od radosti.Keď sme skončili hodinu,tak som sa odobrala domov.