Prekvapenie

55 8 0
                                    

Išla som domov,pretože dnes som nemohla u Laury prespať.Doma ma čakalo prekvapenie.Uvidela som otca ako sa rozpráva s nejakou inou ženou.Bola mi povedomá,ale nevedela som kto to je.Poznám ju som tým presvedčená.„Mami?!Čo tu robíš?Nevedela som,že tu budeš"vravela som šťastne.„Čo tu robíš?Nemala si náhodou prespať u Laury?"pýtal sa ma nervózne ocko.„Dnes vraj nemôžem.A prečo si mi nepovedal,že dnes príde moja mama?"

„Nechcela som,aby si to vedela.Malo to byť prekvapenie"sekla nás moja mama Soňa.„To si ma teda prekvapila.Som rada,že si tu a ako sa ...."nestihla som dopovedať,pretože mi skočila do rečí.„Dobre zlatko ja už musím ísť.Mám veľa práce.Budeme si písať.Dobre?"„Tak dobre."vravím jej trocha smutne,pretože znova odchádza.„A uži si výlet miláčik.Som na teba hrdá.Ahojte."pozdravila nás a odišla.

Kúpila som si ....."aj otec ma stopol.Už mi to začalo vadiť!Choď spať.Zajtra teda pôjdeš k Laure a keď sa vrátiš,tak sa pobalíš.Na ďalší  deň ťa odveziem na letisko."„A odvezieš ma iba ty?"„Áno a kto ešte?Lucia je na služobnej ceste do zahraničia"odvetil mi otec.„Odkedy tá tvoja Lucia chodí na služobné cesty?"„Neviem a nie je to moja Lucia,ale je to aj tvoja macocha."„Áno,ale ja nepotrebujem a nechcem macochu,pretože ja mamu mám." „Viem,ale Soňa s nami nebýva.No a niekto sa o teba musí postarať." 

 „Mama mi posiela peniaze.Mám na účte veľa peňazí a niesom rozmaznaná."



  „Šetrím  si a správam sa slušne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  „Šetrím  si a správam sa slušne.To je predsa to čo chceš"vravela som mu rozhorčene."„To hej,ale ja nechcem byť sám."Keď som bola vo svojej izbe,tak som napísala mame a išla som spať.Na druhý deň som išla k Laure a tam som aj prespala.Ráno som sa zobudila a rozlúčila som a s nimi.Išla som domov lebo som sa musela pobaliť.Zbalila som si 20 párov ponožiek,4 páry tenisiek,35 tričiek,12 gatí,apodné prádlo a kozmetiku.Potom som bola konečne hotová.Večer som išla spať s úsmevom na tvári.Zobudila som sa o 06:00.Zašla som do sprchy a potom som si obliekla tielko a kraťase s mojimi bts topánkami BTS21

Zašla som do sprchy a potom som si obliekla tielko a kraťase s mojimi bts topánkami BTS21

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vonku bolo 20 stupňov.Tatino ma odviezol na letisko,pretože tam nás čakali ostatní.Bola tu učitelka aj pár dievčat.O chvíľu dorazili aj ostatní.Učitelka povedala,že už máme ísť do lietadla.Vošla som tam,ale okamžite som vybehla von.Utekala som za otcom.Nerozlúčila som sa  s ním!!!Bol môj poklad.Objala som ho a išla som do lietadla.Keď som nastúpila do lietadla,tak som mu ešte zakývala a potom to prišlo.

Deep in our heartsWhere stories live. Discover now