Výška

56 7 0
                                    


No a je to tu.Vzlietame.Bola som nadšená lietadlom.Ešte som v ňom niky nebola.Je tu jedlo s barom.Bola som dosť hladná,tak som sa najedla.Sedela som vedľa Lauri.Let mal trvať 14 hodín.S babami sme sa 3 hodiny rozprávali a ďaľšie 3 sme boli na mobiloch.Najedla som sa šalátu,ale potom sa mi začalo zívať.Dala som si do uší sluchátka a pustila som si Bts.Pri ich pomalších pesničkách som zaspala.Zobudila som sa 2 hodiny pred pristátim.Zvyšok cesty som mala pustenú hudbu a pozerala som sa von oknom.Bolo to nádherné.Otfotila som sa asi v každom kúte lietadla.Velmi som sa tešila na pristátie.Pani učiteľka bola v predu s Markom.

„Laura ja sa veľmi teším.A čo ty?"spýtala som sa jej.„Čo myslíš?!Za 20 minút pristávame!"Bola som veľmi rozrušená keď nám klesalo lietadlo.Urobila som videá a fotky aby aj otec niečo mal z môjho výletu do Kórei.Ale aj som mu zavolala,že sme bezpečne dorazili k letisku pri Seoule.Vydýchla som si.Konečne sa mi plnia sny.„Laura je to tu obrovskéJe tu toho tak moc."vydýchla som si.Prišla pre nás limuzína.Takže sme sa zmestili všetci .         



Niektoré dievčatá sa v aute rozplakali od radosti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Niektoré dievčatá sa v aute rozplakali od radosti.Ich sen bolo čo i len vstúpiť do krajiny kde žijú ich spevaci a speváčky.Samozrejme aj ja tu mam oblúbencom ako napríklad 17.stray kids,bts,exo,got 7,nct 127 u 2018 a mnoho  ďaľších.A ani vo sne sa nám nesnívalo,že budeme bývať v najdrahšom hoteli v centre.Keď sme dorazili do centra,tak mi padla sánka.Bolo to tu aspoň milionkrát väčšie ako na Slovensku.

Bola som zaskočená,keď sme vošli do hotela.Všetko bolo nové.Nový pultík,kreslá,koberce,bar a všetko čo k tomu patrí.Učiteľka vypýtala kľúče.Každý ma svoju vlastnú izbu.Vzala som kufor a ako prvá som šlapala po schodoch pretože baby si zavolali víťah a ja som teda išla.Bol to obrovský hotel.Izbu som mala vysoko lebo tu bolo niekoľko jedálni,izby pre zamestnancov a tak.

Takže som šlapala po schodoch na 6 poschodie.Keď som tam bola tak mi iba stailo nájsť svoje číslo.Boli tu znaky ale tie ja dobre poznám.Takže to bola pre mňa hračka.

Otvorila som dvere,ale aj svoje ústa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otvorila som dvere,ale aj svoje ústa.Bolo to pekne zladené.Čierno-červeno-biele.Bolo to nádherné.Vošla som dovnútra a pozrela som sa do každej izby.Bola tu obývačka,1spálňa,1záchod s kúpeľňou.Vybalila som si veci a keď som mala hotovo niekto mi zvonil na dvere.Bola to Laura.„No čo vravíš na svoju izbu?"spýtala som sa jej.„Je taká ako tvoj len v iných farbách.Laura mi lietala po izbe ako raketa,keď v tom mi pípol mobil.„Karin zober Lauru pôjdeme spolu von."Povedala som Laure odkaz a išli sme za nimi.Chcela si s nami prejsť mesto.„Takže dievčatá kam chcete ísť?"spýtal sa nás Mark.„Asi nakupovať"povedali sme všetky naraz.Po nakupovaní chceli niekam ísť,ale ja a Jung-hyun sme chceli byť trošku spolu.

Deep in our heartsWhere stories live. Discover now