V parku bola aj Kika.Bozkávali sa.Veľmi ma to ranilo.Jung-hyun bol Kikin typ od začiatku.No nevedela som,že mi ho preberie,tak rýchlo.Otočila som sa a odišla som preč.Večer som išla za ním.Povedal mi nech u neho prespím jednu noc.Súhlasila som.U neho som si dala pyžamo a potom som si vedľa neho ľahla.Išla som pre vodu a on na WC.
Zrazu ma chytil za boky a začal mi bozkávať rameno.Išli sme sa pusinkovať do postele.Bozky boli stále vrúcnejšie.Prevalil sa na mňa.Vedela som o čo mu ide.Nemohla som sa s ním vyspať,pretože ma podvádza s Kikou.Odtiahla som sa zo slovami,že chcem spať.
Ráno som sa zobudila a on tu nebol.Jediné čo mi nechal bol lístok.„Idem von.Prosím potom zamkni a daj kľúče na recepciu."Obliekla som sa a potom som zamierila do mojej izby.Dala som si športové veci a išla som behať,tak ako včera.Nečakala som tam aj dnes Jung-hyuna s Kikou.Tentokrát ju vášnivo bozkával a chytal za zadok.Museli sa rozprávať o niečom dôležitom pretože ju zdvihol na ruky.Zrazu ma videli ako ku nim idem.„Ja ti to vysvetlím.Nie je ...."„Najprv ti niečo poviem ja.Si obyčajný podvodník!Už minule som vás videla a preto som sa s tebou nechcela vyspať.A aj po tom čo ma podvádzaš chceš so mnou spať."
„Ja s Kikou nie som ako tak.Bol som na oslave a vypil som toho viac.Kika ti povie o tom viac ak to chceš vedieť"Vypočula som si to všetko.Zatmelo sa mi pred očami.Nemohla som tomu uveriť.„Ako si mi to mohol urobiť?!Nič zlé som neurobila!Prečo si ma kurva podviedol?"dala som mu facku a plakala som.V tom pribehol Jungkook.„To stačí"zakročil.Všetci sme sa otočili.„Prečo na seba kričíte?Čo si urobil tentokrát braček?"povedal Jungkook.
„Kto?!?!"zhíkla som s Kikou naraz.„Vy to neviete?"spýtal sa nás Jungkook.
Dúfam,že nevadí,že to tak mešká.....Prerábam to úplne...Ospravedlňujem sa za chyby.:D