Přezdívaná Monte Carlo.
Věnováno Nikibestforever🙋😄Vyráběno: 1935 - 1938
Motor: čtyřdobý čtyřválec SV
Výkon: 36 kW
Převodovka: 3°+R
Objem: 1 386 ccm
Max. rychlost: 110 km/hUž když se podíváme na fotku, vidíme, že auto vypadá jako vznešené kupé pro vyšší společnost (vyráběli se i roadstery a kabriolety), ovšem hlavní stránkou tohoto vozu není jen elegance, ale rychlost. Měl pohon zadních kol a kapalinové brzdy. Vnitřní vybavení měly vozy různé. Bylo vyrobeno asi 70 kusů a i do dneška se jich moc nedochovalo, základní cena tehdy byla plus mínus (podle vybavení) 28 500Kč.
Největší úspěch:
• rozhodně druhé místo v roce 1936 na rallye Monte Carlo (v kategorii do 1 500 cm³), to je taky důvodem, proč se mu přezdívá "Monte Carlo"(Koho by to zajímalo, tak tady jsou nějaké zajímavosti o tom závodu. Dřív se jela RMC totiž ještě trochu jinak. Například bylo možné vybrat si město z kterého budete startovat, podle toho jste dostali body do začátku. Za nedodržení rychlosti, překročení stanoveného času v cíly a další prohřešky se udělovaly trestné body, naopak za obtížnost trasy se body přidělovaly. I proto si československá posádka ve složení Zdeněk Pohl a Jaroslav Hausman zvolila za startovací místo řecké Atény, odkud vedla nejtěžší, 3852 kilometrů dlouhá trasa přes Soluň, Bělehrad, Budapešť, Vídeň, Štrasburk a Avignon. Poprvé se v Řecku startovalo o dva roky dříve a po ony dva ročníky nedokázal nikdo, při startu odtamtud, dosáhnout cíle. Jedna z tras tehdejšího závodu mimochodem vedla také přes Prahu.)
• pak se tento Popular Sport zúčastňoval mnoha dalších známých soutěží (i v Americe), z kterých si odvážel spoustu prvních, nebo jedněch z prvních míst
• v tu dobu byl známý všude po světě a sklidil opravdu spoustu úspěchůJeště vám sem hodím obrázek, co jsem kreslila tak rok zpátky.😂😂
(Je to jen pro srandu, neumím kreslit, tak mě nezabijte)A napište si do komentářů jakej další model by vás zajímal, jinak to budu brát random podle sebe...:D
ČTEŠ
Škoda auto
RandomTohle je knížka o škodovkách velice stručně řečeno! Budu v ní psát nejen o modelech aut, výhodách nevýhodách, ale taky možná něco o historii, samozřejmě historických autech, legendách...dostaneme se i k nejnovějším modelům a když budete chtít tak na...