Heeyyy allemaal, hier is Part 4. Hope you like it!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maandag
Ik word wakker van het liedje 5 seconds of summer - She looks so perfect. Dat is mijn wekker. ‘ Ughh, moet ik er nu al uit,’ denk ik. Ik klik mijn wekker uit en kijk hoelaat het is. Het is nu pas kwart voor 7. Ik pak mijn kleren en een handdoek en stap onder de douche. Na 10 minuten stap ik onder de douche vandaan. Ik doe mijn kleren aan en kam mijn haar. Ik doe een beetje oogschaduw op en mascara. Ik ren naar mijn kamer, doe een paar armbandjes om en pak mijn schooltas. Terwijl ik naar beneden loop, hoor ik mijn moeder schreeuwen: ‘Tom, Thomas en Rooss , goeiemorgen , schiet is op , jullie moeten naar school!!’ ik loop de keuken in terwijl ik aan het bedenken ben wat ik ga eten als ontbijt. Ik pak een boterham uit het broodblik en pak de worst uit de koelkast. ‘Goeiemorgen mam,’ zeg ik. ‘Goeiemorgen schat, heb je een beetje zin in school?’ vraagt mijn moeder. ‘Ofcourse not. Okee een beetje dan, ik heb vandaag gym, dat is wel leuk.’ ‘Okee mooizo.’ Na een halfuur belt Sarah aan. Ik doe open en loop de voortuin uit en pak mijn fiets. ‘klaar?’ vraag ik aan Sarah. ‘Nee, maar ach het is maandag hè, dan ben ik er niet klaar voor.’ Na een halfuurtje fietsen komen we aan bij onze school, het Statius lyceum. Het eerste uur hebben we Frans. Daar ben ik best goed in. ‘Bonjour mon éléves, aujourd’hui nous aurons un nouveau étudiant, il s’appelle Sem Van Dalen. Allez allez, tu veniras ici.’ ( hallo leerlingen, vandaag hebben we een nieuwe leerling, hij heet Sem Van Dalen. Schiet op, kom jij eens hier.) Ik kan mijn ogen niet van hem af houden. Wat is hij knap! , met zijn donkerbruine haar en bruine ogen. Jammer genoeg ben ik niet de enige die dat denkt. Ik zie alle blonde barbies kwijlend naar hem kijken. Één van de blonde barbies heet Tascha. Nadat de lerares iets heeft verteld over waar Sem vandaan komt, zegt ze op een arrogant toontje; ‘Oh Sem, kom maar naast mij zitten hoor.’ Ze knipoogt naar hem. Hij kijkt haar onzeker aan en gaat uiteinelijk naast een jongen uit mijn klas zitten. ‘Sem wil je nog iets zeggen tegen de klas?’ ‘Ehm ja hoor, ik ben dus Sem. Ik ben 17 jaar, en ik ben net verhuisd. Ik woonde eerst in Amsterdam, en nu woon ik dus in Arnhem. Mijn hobby’s zijn gitaar spelen, voetballen en muziek luisteren. mensen pak allemaal bladzijde 60 voor je, en snel graag.’ De rest van de les kan ik mijn ogen niet van hem afhouden. Hij keek zelfs een keertje om, toen ik lachte verlegen naar hem. Na 3 lesuren hebben we eindelijk pauze.
------------------------------------------------------------------------------------
Sem lijkt op Josh hutcherson als hij bruin haar heeft. Enne sorry voor het korte hoofdstuk :(
JE LEEST
The girl...
Teen Fictionhet gaat over Roos , 16 jaar. Roos heeft bruin haar en groene ogen. Ze is een boekenwurm en een nerd. Althans zo noemt iedereen haar. Dat van 'boekenwurm' klopt wel , maar een nerd? Ze zit in een klas met heel veel stomme blonde barbies , en met hee...