Part 5

34 4 0
                                    

Op onze school moet je je eigen tussendoortje en lunch meenemen, je kan wel wat kopen in de kantine maar dan moet je wel geld bij je hebben. Ik loop naar mijn kluisje en haal mijn boeken voor de volgende 2 uren uit mijn kluis en mijn tussendoortje. 'Auww, kun je niet opletten!' roep ik naar een jongen die tegen me op valt. 'Sorry hoor, je hoeft niet zo boos te worden,' zegt hij. Oepss, ik zie nu pas dat het Sem is. 'Oh sorry Sem, ik zag niet dat jij het was.' Ik bloos. Hij lacht naar me met zijn geweldige lach. 'Maakt niet uit schat.' OMG, hij noemde me schat. Snel loop ik richting de kantine. Sarah ziet mij eerder en zwaait. Ik zwaai lachend terug en ga zitten op de stoel naast Sarah. 'Waarom ben je zo stil?' vraagt Sarah en ze kijkt me afwachtend aan. 'Ik vertel het je in de wc wel,' zeg ik en ik trek haar mee aan haar arm uit de kantine.

** Op de wc**

'NEEEEEEEEEE, je maakt een grapje?' vraagt Sarah met haar mond open. 'Ik maak geen grapje, hij noemde me echt schat. Misschien bedoelde hij het wel als grapje joh,' zeg ik. Ik doe wat je meestal op een wc doet, daarna lopen we de wc uit. De bel gaat. 'Wat voor vak heb jij nu?' vraagt Sarah. 'Ik heb Engels, jij?' 'Oh, ik heb gym. Ik zie je in de 2de pauze weer.' Ze geeft me een knuffel en loopt weg. Ik stap het lokaal van Engels in en ga naast Sophie zitten. Sophie is een aardig meisje met zwart haar. Ze is fan van The script, ik ook btw. Na de uitleg van de docente die ik helemaal niet gevolgd heb gaat iedereen aan het werk. Ik kijk om me heen, en vraag aan Sophie wat we moeten doen. 'Opdracht 1 tm 6 maken van blz 68' 'Okee bedankt.' Ik maak snel de opdrachten en pak daarna mijn leesboek uit mijn tas. Ik ben nu bij het stukje dat Hazel te horen heeft gekregen dat ze naar haar favoriete schrijver gaat in Amsterdam. De bel gaat. Woww, de les is ook snel voorbij gegaan.

Eindelijk thuis. Ik had na Engels nog Wiskunde en gym en daarna was ik uit. Ik zet een kopje thee en na 10 minuten plof ik neer op de bank. Mijn mobiel trilt. Het is Sophie die me een appje stuurt. 'heey, weet jij wat het huiswerk is van engels?' 'Ja, ik pak even mijn agenda.' Ik pak mijn agenda van de Hema uit mijn tas en blader door naar de week waar we in zitten. 'Alleen opdracht 1,2,3 maken van blz 69.' 'Okee, bedankt xx'

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 20, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The girl...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu