Като се събудихме и излезнах ме от стаята естествено Макс беше пред нея и ни чакаше.
Аз: Благодаря, че ни чакаш.
Макс: Моля.
И тръгнахме надолу след като закусихме, отидохме до магазина да си купим нещо за ядене. Макс постоянно беше до мен, но нали знаете за малката ми тайна с Дари така, че и аз си говорех с него. Беше ми скучно, защото аз не го харесвах, но исках Валери да ме забележки, така че нямам друг избира. Макс повярва, че има шанс с мен и аз затова леко се отдръпнах от него, но забелязах, че Дари му помага да се сближим. Аз не казах нищо, защото исках да видя докъде ще стигне. След като се върнахме от магазина отидохме на поход в гората, но заваля и се върнахме. Продължихме игрите в хотела. Учиха ни как да правим възли и как да оцеляваме сами в природата.
И за щастие видях, че Валери ме погледна на три пъти.
Като се качих ме по стаите, за да се оправим за басейна, аз питах Дари, защо дава надежди на Макс и, защо не ми е казала.
Дари:Еми стори ми се, че е добро момче и заради това.
Аз: Да, но аз не го харесвам, аз харесвам Валери.
Дари: Тогава защо си играеш с него, а?
Аз: Ти беше съгласна с това, не забравяй.
Дари: Знам, че момчетата са те правили за смях, но защо ти трябва да правиш така с Макс.
Аз:Защото го познавам и знам,че след един, два дена ще харесва друга. Точка по въпроса.
Аз излезнах бясна от стаята,за да слезна надолу за басейна, но някой ме потупа по рамото и ми каза,, Чакай малко".
Можех се като се обърна да не е Макс.
Но като се обърнах не беше той, а Валери. Много се зарадвах, че е той и му казах.
Аз: Да.
Валери: Защо излезна така бясна навън?
Аз: Скарах се с Дарина.
Валери: Коя е тя? А да момичета с което сте в една стая. А ти как се казваше?
Аз:Бети.
Валери: Ще ти викам
,,Берекет".
Аз: Добре.
Валери: Искаш ли да слезнем надолу заедно.
Аз: Да може.
И тръгнахме към басейна.
Когато Макс ни видя позеленя от яд. Естествено аз се радват, че е позеленял от яд.
И така. Когато Дари дойде за басейна ми каза:
Дари: Съжалявам, но ми се стори добър.
Аз: Този път, ти прощавам, но няма да има следващ път. Разбра ли?
Дари: Да. Благодаря ти.
И влезнах ме в басейна. Водата беше малко топла, но ставаше за плуване. В басейна беше много забавно. Играхме волейбол и Валери беше от моя отбор, е аз от неговия де, но айде без подробности.
Аз много се радват, че Валери поне говори с мен.
Като излезнах ме от басейна и отидохме на вечеря, госпожата ни каза, че вечерта ще имаме игра. Аз не исках да играем, но ми се налагаше. Играта беше,, Да се опознаем".
Всички трябваше да си кажем имената и другите да ни го повторят.Е това е края на 4та част.
YOU ARE READING
Само за 7 дни(ЗАВЪРШЕНА)
RomanceКогато бях на лагер срещнах едно много сладко момче в което се влюбих. За щастие и той ме харесваше. Повече ще разберете в историята. Тази книга не съм я измислила, а аз наистина преживях всичко това.