7ми ден

46 3 0
                                    

След като Валери ми призна, че ме харесва, аз отидох при него и му казах:
-Аз те харесвам 99% от 100%.
И изчезнаха, както той направи. Той ме догони и ми каза:
-Еми, щом и двамата се харесваме. Искаааш лиии да смме гааджеета?
Аз: Ммммиии, дааа.
И двамата бяхме като развален грамофон, но нали сме гаджета, така, че УРАААА. 😊😝😸 И си седнах ме на масите да ядем.
Дари: Е нещо стана ли?
Аз: Какво?
Мери: Абе, как какво?Нещо с Валери?
Аз: Еми.
Дари: Изплюй камъчето.
Аз: Няма да ви кажа нищо, защото и аз не знам.
Мери: Е как не знаеш?
Аз:Оф, добре после ще ви кажа.
Дари: Значи има нещо?
Аз: После ще ви кажа.
През цялото време докато ядох гледах към Валери, а той също ме гледаше и ми се усмихваше. 😊
После след като се наядохме момичетата влезнаха в стаята ми и аз им разказах всичко. Те в един глас казаха: ГОРЧИВО.
А аз и казах: МЕРСИ.
И си Оправихме куфарите за тръгване. Докато чакахме автобуса да дойде всеки си ходеше където си иска. Аз Макс дойде при мен и момичетата. Аз не му казах, че с Валери сме гаджета, но той най-вероятно се е досетил.
Той ми се описа в любов, а аз му казах: ЧАО.
И отидох при другите момичета, когато се върнат в стаята ми видях, че чантата ми и тази на Дари са сменени мойта е на мястото на нейната, а нейната на мястото на мойта? Извикан, Дари и на ухо и казах:
-Най-вероятно са в банята.
Тя: Да.
И блъснахме вратата и да бяха там и то Макс и още две момчета. Аз и Дари им казахме в един глас: МАХАЙТЕ СЕ.Но аз се чудих къде е Валери? Като си взехме чантите с Дари и ги оставихме на място аз забелязах, че има нещо под леглото и се наведох да видя какво е. Като го взех видях, че е бележка на която пишеше: ОТВОРИ ГАРДЕРОБА?
Аз се до сетих, че там е Валери и го отворих. И да там беше Валери и ми извика:О, мило.И изчезна от стаята. Аз бях без ума и дума. ❤💕❤💕
А Дари видя всичко това и после само ме дразнеше.
Добре, че дойде време да се качим в автобуса.
Когато с Дари си седнах ме на местата пред нас седнаха Макс и Валери и се оказа, че Валери му е казал, че сме гаджета.
(Чудя се как Валери не ревнува?)
Е, нищо.
После Макс се обърна и ми каза:
-Поздравление, че постигна това което искаш?
Аз: Какво?
Макс: Да станеш гадже нав Валери, а не на мен.
Аз: Край вече чашата преле.
Слушай, аз не те харесвам и няма да те за харесвам. Това което направи вчера беше само, за да те съжаляват. Знам много добре, какво мислиш. Ясно ли те е?
Макс:Но аз исках просто да ми станеш гадже.
Аз: Сори, ама чувствата не са взаимни.
Макс: Но, нали аз те харесвам. Ти си длъжна да ми станеш гадже. Ясно ли ти?
Аз: Моля. Ти луд ли си бе? Това никога няма да стане и да ревеш през целия път мен не ме вълнува. Точка.
Макс: Да ще се разрева за теб и госпожата ще питата какво става и аз ще и отговоря, че ти си виновна за това.
И започна да реве. (Ега ти бебето.)
Валери се обърна към мен и ме пита:
-Защо реве?
Аз: Моля те поне ти не го съжалявай. Той го прави нарочно.
Валери: Добре, приятен път. (И ми прати една въздушна целувка 😘) И така беше през целия път.

Само за 7 дни(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now