Днес трябеаше да стреляме с лък и не бях много надъхана.Първо бяха момичетата,и познайте госпожата избра мен да съм 3та.Аз си знаех, че няма да оцеля нищо, но трябваше да се постарая. Не съм стреляла с лък, а път изкарах четири точки. Е да малко е, но по-добре ли е да не съм оцеляла нищо. Докато държал лъка ми се изкаже да оцеля Макс в челото. 😄😄Когато всички момичета минаха, дойде ред на момчетата и познайте колко оцели Макс. Цели 10точки, да но Валери изкара повече от него е само с две точки повече от него ама пак е повече. (12точки) 😏😏😏Но за съжаление Валери не беше победител. Един с 17точки беше победител. Уфф исках да е Валери.😞Е нищо. Важното е че имам още само два дни да измъчвам и да впечатля. Дявол съм нали? 😈(Аз съм дяволът на токчета). 😆
След като всички свърши със оня лък дойде време да ходим в гората на поход. Беше валяло и беше мокро и кално, а бях с гуменки. Макс естествено беше прилепени до мен, но и аз му дадох малка надежда.40% от 100% пак е нещо. Преди мен така са ме лъгали. Ха и аз знам някои номерца. 😏Беше хлъзгаво и Макс ми предложи да се държа за него. Аз му казах, че мога и сама и той се отдръпна.
Качих ме се високо в планината и ни казаха да си оставим чантите и, че имаме два часа да направим битак(къща от дървета). И ни дадоха само 1 минута да си изберем отбор, аз бях с едни момичета, а Макс и Валери бяха в един отбор. Момчето което ме харесва и момчето което аз харесвам са приятели. Лал.Аз се сприятелих с момичетата и почнахме да работиме върху бивака, едната ми ръка леко кървеше, но не за първи път правя бивак, аз бях най-опитната от нашия отбор, но това не се гледа. Всички помагаха с каквото могат, беше забавно и малко болезнено. След като направихме бивака ни снимаха с него и си пръгнахме. Макс си говореше с едни момчета, а Валери незнайно, защо дойде при мен.
Валери: Какво ти е на ръката?
Аз: А нищо. Само една, две малки драскотини.
Валери: Боли ли те?
Аз: Много малко, но не му обръщам внимание.
Валери: Лал. Такива момичета харесвам.
И изчезна най-напред. Аз онемях, че го каза това точно на мен. 🤗🤗Може да се получи, а? 🤗
Аз изтичах напред, но не при него, а зад него.
(Лал,косата му е, просто,ЛАЛ.Искам да я пипна) 😝
Той се обърна видя ме, че съм зад него и нищо не каза.
После само се обръщаше и ме закачане. От сорта на:О,храбрата.Как ти е ръката? И други.
Аз му казах, че вече дори не ме боли.
Тогава той се обърна и дойде до мен. Говорихме си постоянно, но познайте кой ни прекъсна. Е тоя път не беше Макс,а Дари.
Аз и извикан:
-К'во бе?
Дари: Да те питам как вървят нещата.
Аз: С мен и Валери ли?
Дари: Да, естествено, защо изобщо питаш?
Аз:Ами може да си измислила нещо за мен и офф дори не мога да го спомена.
Дари: Не бе. Споко нищо не съм намислила.
Аз: Радвам се, защото с Валери се опознахме.
После я избутах и отидох при Валери, но беше късно. Макс беше с него. Опитах се да чуя какво разговаря и чух Макс да казва на Валери.
Макс: Според теб имам ли шанс с Бети?
Валери: Еми тя е мъжко момиче, а ти си малко по-слаб от нея и прекалено много я задушаваш. Така, че не знам.
Макс: Ти да не я харесваш?
Валери: Не. Не я харесвам. Това, че малко си поговорихме не означава, че я харесвам. И да я харесвах, нямаше да я задушавам колкото теб.
Макс: Значи малко я харесваш?
Валери: Абе ти глух ли се? Казах АКО? За да ти дам пример, не че я.
Аз😏😏😏😏😏
Значи поне малко ме харесва. С🤗у🤗п🤗е🤗р.Преди да се прибереме ни казаха, че ще играем пейнтбол.
Аз не бях играла пейнтбол и се надявах да съм в отбора на Валери, но Макс последен влезна в неговия отбор.
(Да му се невиди.)😡😡😡
Аз и още две момичета бяхме последни, беше тъпо, защото ме оцеляха заради едно друго момиче. 😡
Като се върнахме в хотела за щастие ходихме на басейн.
После се на вечеряме и си легнах ме. 😴😴😴😴😴Извинявам се за правописните грешки. Е ако има. 😇🤗
YOU ARE READING
Само за 7 дни(ЗАВЪРШЕНА)
RomanceКогато бях на лагер срещнах едно много сладко момче в което се влюбих. За щастие и той ме харесваше. Повече ще разберете в историята. Тази книга не съм я измислила, а аз наистина преживях всичко това.