Ta otázka mi pořád vrtala hlavou a Kitty mi to nechtěla vysvětlit. Rodiče si za víkend zabalili a v pondělí ráno když jsem se vzbudila, už nebyli doma.
Šla jsem se obléknout, nasnídat, udělat hygienu a vyrazila jsem do školy. Cestou jsem si všimla že několik metrů přede mnou šla Petty. Následující úkol byl jasný. Snažit se, aby mě neviděla. Ze začátku se mi to i dařilo. Do té doby než mi začal zvonit mobil. Petty se pomalu otočila a jen co mě spatřila, se ke mně vydala.
,, Ahoj kočko moje! " Objímala mě a bylo mi to víc než nepříjemný.
,, Ahoj Petty. "Odpověděla jsem, ale obětí jí neopětovala, ,, tak jak bylo na nákupech? "
,, Bylo to úžasný, jen jsi tam chyběla ty. Koupila jsem si boty, kabelku, šaty které mám teď na sobě. Ještě jsem si koupila nový make-up, zašla na nehty a nakonec jsem šla do kina. Zrovna dávali nějaký romantický film"
,, A jak se jmenoval?"
,, Už si to nepamatuju, ale nějak Barbie a duhová víla. ( P. A. Nevím jestli něco takového existuje, ale tak proč ne?) Měla by jsi to vidět. A ta hlavní hrdinka měla nádherný šaty a vlasy! " To bylo asi tak vše co jsem pochytila z jejího vyprávění, předtím než jsem ji přestala vnímat.Cesta do školy byla strašná. Jediná výhoda byla, že když jsem přišla měla jsem skříňku na druhé straně školy. To nás nutilo se rozdělit. Naštěstí.
Vyndala jsem si učebnice a šla do třídy, kde jsem zamířila do poslední lavice u okna. Čekala jsem na mé nejlepší kamarády Toma a Millie. Jsou to dvojčata. Tom je asi o hlavu větší než Millie. Má tmavě hnědé vlasy i hnědé oči. Millie vypadá úplně stejně jen je to holka.
Abych zkrátila čekání hrála jsem hry na mobilu. Přišla mi zpráva od Kitty.
Kitty: Tak jak sis užila cestu do školy?
Já: jak to myslíš?
Kitty: Viděla jsem tě jít s kamarádkou a nevypadala jsi nějak nadšeně. Jinak nevadilo by kdybychom šly ven už zítra? Mně do toho už něco vlezlo
Já: V pohodě, tak zítra v 16.00 na nádraží
Odepsala jsem a uklidila mobil, protože už si vedle mě sedala Millie. Zatímco Tom si sedl k jinému kamarádovi.
,, Tak jak sis užila víkend" Nahodila na mě ten její typický úsměv a čekala co ze mě vyleze.
,, Rodiče byli doma a dnes ráno odjížděli na nějakou služební cestu či co. V sobotu u nás zvolila Petty a chtěla jít nakupovat. No, slyšela to matka a hned co jsem Petty odmítla mi dala kázání. Jinak v neděli jsem koukala na Riverdare"
,, Ty se z toho Riverdaru jednou zblázníš. Jinak my byli přes víkend doma takže se nic nedělo. "
,, Přece jen dělo. Napsala mi jedna holka. Jmenuje se Kitty Dump. Psaly jsme si a zjistily, ze bydlíme ve stejném městě a tak zítra půjdeme ven" Bylo vidět, že mi na to chce Millie něco říct. Přerušil ji zvonek oznamující začátek hodiny. Učitelka už tu byla, takže mi Millie nemohla říct její názor. Co jsem poznala bylo, že nebyl kladný.Uprostřed hodiny mi na stole přistál papírek. Byl od Millie. Proč s ní jdeš ven? Vůbec ji neznáš- M. Napsala mi a čekala na odpověď, která se jí hned dostavila. Alespoň nebudu furt doma. Navíc vypadá v pohodě - D. Millie si to přečetla a hned zase psala. Hele, je to tvoje věc, dělej si co chceš. Jen jsem chtěla říct, že z toho nemám dobrý pocit-M. Už jsem jí neodpověděla a dál se věnovala učení.
Den utekl rychle a už byl večer a já si psala s Kitty. Řešily jsme co budeme dělat. Vymyslely jsme, že se projdeme a pak půjdeme ke Kitty a objednáme si pizzu a vše bude fajn.
Kdyby se to nestalo, tak by to bylo fajn.
-
V úterý jsem šla ze školy jak nejrychleji jsem mohla, abych si mohla sbalit věci a jít na nádraží. Tam se mám sejít s Kitty. Vzala jsem si na sebe legíny, triko a mikinu, protože i když je duben, večery jsou stále chladné. Do vaku jsem si dala peníze, mobil, klíče a šla jsem.
Mohla jsem to zastavit a nikam nechodit, ale... Neudělala jsem to. Bohužel...
Blížila jsem se k nádraží a vyhlížela Kitty. Kitty to je divné jméno. Nikdy jsem nepoznala nikoho kdo by se tak jmenoval.
Nevím co mi na Kitty přišlo zvláštní. Mohlo za to hlavně její jméno a tajemnost. Vždy když mi říkala něco z jejího života, byla tajemná. Řekla jen to hlavní, detaily vynechávala. A když jsem se zeptala do detailů, nenápadně změnila téma. Nikdy jsem si to neuvědomila. Neuvědomila jsem si, že se svým chováním, je ze mě schopna vytáhnout vše. I ten nejmenší detail. Neuvědomila jsem si, že o ní nic nevím. Neuvědomila jsem si, že i kdybych jí nakonec řekla, že nikam nejdu, donutila by mě. A co je na tom to nejhorší? A nedošlo by mi to.
Čekala jsem na ni na nádraží a už myslela, že nepřijde. Chystala jsem se k odchodu, ale zastavil mě dívčí hlas co na mě z dálky volal: ,, Ahoj Daisy, " Na nic nečekala a objala mě,
,, promiň, že jdu pozdě, ale dneska mám blbý den"
,, To je dobrý, tak co budeme dělat? " Zeptala jsem se, ona se objala a řekla: ,, Je mi zima, tak by jsme mohly vynechat procházku a jít rovnou ke mně" Vytasila na mě řadu bílých zubů a prohrábla si své hnědé vlasy.Šly jsme k ní domů, bydlela skoro za městem blízko u lesa. Bylo to divné místo, líbilo se mi. Byl to pěkný rodinný dům s menší zahrádkou.
,, Doma je jen sestra a asi nebude uklizeno tak se nezděs. " Varovala mě když jsme vstoupily do chodby.Po pravé straně se nacházely dveře do koupelny a v levo dveře do obývacího pokoje spojeného s kuchyní. Když se vejde do obýváku tak nalevo jsou schody které vedou do druhého patra. Pod schody byl rohový gauč a v pravo vedle dveří do chodby byla televize. V pravé straně obývacího pokoje byla kuchyně s jídelním stolem.
,, Já ti naliju kofolu " Křikla na mě Kitty, zatímco já jsem se kochala jejich nádherným domem. Stěny byly bílé a podlahu zdobilo světlé linoleum. Schody byly ze světlého dřeva a zespodu je ozařovala led světla.
Sedla jsem si na gauč a Kitty mi přinesla kofolu: ,, Jak vidím tak se ti tu asi líbí. Už jsem volala do pizzerie a objednala dvě pizzy"
,, Máte to tu nádherné. " Napila jsem se ze své kofoly. Kitty zapla televizi a pustila nějaké DVD s filmem. Nevěděla jsem jaký to byl film, přišla na mě únava a já už v polovině filmu nevěděla o světě.A tehdy to začalo. Tehdy se spustila lavina, která to vše odstartovala.
Ahoj lidi, tady Charuki. Tuhle kapitolu jsem psala sama, protože Sušenka je na soustředění. Proto se chci omluvit, že to je možná i na té kapitole vidět. Jinak za nápad s Barbie děkuji VercaZe ❤
Jinak co na ni říkáte? Co máme popřípadě zlepšit?
Jinak hlasování nebo komentář potěší 😊Tak zase u další kapitoly 💕💕
- Charuki
ČTEŠ
Revenge will be sweet
HororNikdy nepříjmej žádost o přátelství od cizích. Můžeš dopadnout jako já. A věř mi. Ty nechceš dopadnout jako já.