0.2

171 4 2
                                    

Jenny; Pişt!

Bilinmeyen Numara; Pişt mi?

Bilinmeyen Numara; Her neyse, sonuçta ilk mesajı sen attın. Bu da bir gelişme.

Bilinmeyen Numara; Efendim bebeğim.

Jenny; Cidden inanamadığım bir şey oldu ve ben de seninle paylaşmak istedim.

Bilinmeyen Numara; Bana aşık oldun!

Jenny; Hayır!

Bilinmeyen Numara; Robert'la kavga ettiniz ve kollarıma koşmak istiyorsun!

Jenny; Saçmalamayı kes! Sadece bugün Robert'ın yanına bir çocuk gelip, "Jenny senin bir piç olduğunu düşünüyor." dedi ve Robert ayrılmak istediğini söyledi.

Bilinmeyen Numara; AMAN TANRIM BU HEPSİNDEN DE İYİ BİR ŞEY!

Bilinmeyen Numara; Bana aşık olman dışında tabii.

Jenny; O çocuk sen miydin?

Bilinmeyen Numara; Oh! Hayır, o benim için küçük bir dost.

Jenny; Peki, neden bizi ayırmak için kullandın? Robert'ı seviyordum.

Bilinmeyen Numara; Jen, hepimiz o piçi sevmediğini biliyoruz.

Jenny; Onu seviyordum tamam mı? Ve senin bildiğin hiçbir şey yok. Ama şunu bil, söylediklerin ve yaptıkların karşında çok güçlü bir kız gibi görünen biri olsa da, onların canını acıtabilir!

Bilinmeyen Numara; Jen...

Jenny; Sus lütfen. Benim ne yaşadığımı bilmiyorsun. Robert beni koruyordu. Peki söylesene, şimdi beni kim koruyacak?

Bilinmeyen Numara; Robert'ın seni koruduğu filan yoktu. Seni koruyan her zaman bendim. Ama Robert tam bir piç olduğu için her zaman kendiymiş gibi gösterdi.

Bilinmeyen Numara; Ve emin ol, ne yaşadığını çok iyi biliyorum ve seni sevmemin en büyük etkeni de, o yaşadıklarına rağmen bu kadar güçlü durabilmen.

Bilinmeyen Numara; Sen bunları her ne kadar göremesen de bebeğim, her zaman bir adım arkanda olacağım.

{Görüldü 21:36}

.
Bu bölümü sevdim eheuheue

desperae//jbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin