Bir Varmış Bir Yokmuş
Bir orman varmış adı ise yaşam orman/ıymış. Bu ormanda bissürü ağaç,çiçek,böcek varmış.Bir çiçek ailesinin 3 tane çoçuğu varmış. 1. çiçeğin adı Angelica yani anlamı melek otuymuş. 2.çiçeğin adı Lavinia yani ölüm çiçeği anlamına geliyor. 3.çiçeğin adı ise Rose /muş.Anlamı ise gülmüş.Bu üç kardeşin annesinin adı Lily/miş. Babasının adı ise Iris/miş. Lily ve Iris Angelica ,Rose /a çok iyi davranıyorlarmış.Çünkü anlamlarının iyi olduğunu düşünüyorlarmış. Lavinia /ı tahmin ettiniz gibi görmezden geliyorlarmış,her işi ona yaptırıyorlarmış. Sindirella gibi ama bu bir çizgi filim değil. Bu bir çiçek ailesinin hikayesi. Lavinia doğduğundan beri dışlanıyor,kötüleniyormuş. Lavinia" neden bana böyle yapıyorlar" demiş. Kendi kendine. Ve annesine söylemeye gitmiş.
Lavinia " Anne "
Lily " Ne var?"
Lavinia " Neden arkadaşlarım hep beni dışlıyor?"
Lily " Bunu bana sorma babana sor. Git başımdan "
Lavinia " Tamam"
Lavinia babasının yanına gider.
Lavinia "Baba"
Iris " Ne var ya "
Lavinia " Ş-ş-şe-şey"
Iris" Ne var ya söylesene"
Lavinia " Beni neden arkadaşlarım dışlıyor?"
Iris " Salak olduğun için olabilir mi?"
Lavinia " Ama başka bir açıklaması olabilir. Ben salak olduğum için benden nefret etmezler bence."
Iris" Ah senden kurtulamıyacağım. Anlamın kötü olduğu için olabilir mi?"
Lavinia" Ne . Bi dakika benim anlamım ne ki?"
Iris" Ölüm Çiçeği"
Lavina " T-t-ta-tamam teşekkürler cevap verdiğin için "
Iris"Senden teşekkür alcağama çöp kovasından alırım daha iyi git başımdan gözüm görmesin."
Lavinia odasına gider.
Lavinia" Neden ben neden. Neyse uyuyayım birazcık."
Rose ve Angelice Lavinia /nın odasına giderler
Rose " SÜPRİZZZZZZZZZZZ"
Angelice" LAVİNİA KALKKKKKK"
Lavinia " ha"
Rose ve Angelice " KALKKTIIIIIIIIIIIIIII SÜPRİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ"
Lavinia " noluyo ya?"
Rose ve Angelice " Bilmem"
Rose ve Angelice " AYNIII ANDAAA KONUŞUYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ"
Rose ve Angelice " YAŞAS-"
Lavinia " AY YETERRRRR"
Rose "T-t-ta-ta-tamam "
Angelice "K-k-k-kor-korktuk:0"
Lavinia " Ay neyse hadi PARTİİİİ "
Rose" TAMAMMMMMMM PARTİİİİİİİİİİİİİ EĞLENCESİİİİİİ"
Angelice" DİSKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
2-3 Saat sonra
Iris ve Lily odaya girer
Lily" Buranın hali ne böyle "
Rose ,Angelice ,Lavinia"ııııı"
Iris " Lily Lavinia böyle yapmıştır."
Lily " Haklısın aslında . Lavinia topla buraları . Rose Angelice gelin filim izleyelim."
Rose , Angelice " Anne birlikte yaptık birlikte toparlayacağız."
Lily " GELİN DEDİM!"
Angelice " T-t-t-ta-tamam:0"
Rose " Baybay Lavinia "
Lavinia" Baybay Rose"
Bu olayda Angelice 12 yaşında Lavinia 10 Rose 9. Bu olaydan sonra 6 yıl geçmiş ve daha da güzelleşmişler. Angelice artık 18 Lavinia 16 Rose ise 15 yaşındadır .
Veeeeeeeee yenilerin adlarını birsonraki bölüm açıklayacağım. Eğer bu kitabı sevdiyseniz yorumlar kısmanı bitsin bitmesin mi diye yazabilirsiniz. UYARIIII .KİTAP BİTSİN DERSENİZ BİR SONRAKİ BÖLÜM FİNAL OLUCAKTIRRR. EEEEEE KİTAP BİTSİN Mİ ? BİTMESİN Mİ?
SEVİLİYORSUNUZZZZZZZZ ÖPÜLDÜNÜZZZZZZZZZZZZZZZZZZ