Capitol fără titlu 4

1 0 0
                                    

Matteo ! 

   Orice dar de ce el ,cum se poate ca el sa fie noul meu frate !Parinti mei intot deauna au avut impresia ca daca nu am un frate ma simt singura ,da ma simt singura ,dar pentru ca ei nu sunt langa mine.

  -Ce e in capul vostru sa imi aduceti un frate,unul ca Matteo 

-Va cunoasteti ?

-Da ne-am intalnit acum cateva zile,ia stai voi cand vati intors ?

-Noi ne-am intors acum o saptamana ,dar am ramas la hotelul din centru pentru a rezolva ceva si a pregati venirea fratelui tau

-El nu e fratele meu,urlu eu

-Haide scumpo  comportate frumos 

-Nu,nu vreau ,va urasc ,si fug la mine in camera odata ce spun toate astea 

        Nu pot sa cred ce tocmai se intampla ,un frate si acela e Matteo baiatul cu niste ochi superbi ,dar plin de el si nesuferit.Deodata cineva intra la mine in camera era el 

-Ce vrei

-Usor pisi acum suntem ''frati'' trebuie sa te obijnuiesti ca si eu locuiesc aici ,imi spune asta cu un zambet dracesc pe fata

-Cum au ajuns parinti mei sa te adopte tocmai pe tine ?

-Ce pot spune sunt atragator nui asa

-Dispari din camera mea idiotule 

-Mama a zis ca trebuie sa ne intelegem bine a spus el ca un copil mic

-Il urasc!Ii urasc!

    Ma duc si ma imbrac si plec in fuga de acasa fara sa iau in seama toate bolboroselile maicami ,imi pun castile in urechi si ma afund in gandurile mele.De ce ,de ce tocmai el,de ce au vrut un nou copil ,sunt o dezamagire ,iar deodata capul meu face cunostinta cu pamantul rece ,vad pe cineva care se apropie de mine durerea imi inunda corpul,nu mai aud nimic si vederea imi e in ceata.Ma trezesc cu fata la tavan ma uit in jur si realizez ca sunt intro camera de spital,cieva intra pe usa e o asistenta care ma tot intreaba daca sunt bine si daca imi amintesc ceva ii dau din cap in sens afirmativ apoi ea iese pe usa.Usa se izbeste de perete si pe ea intra parinti mei si noul meu''frate''.

-Oh scumpo esti bine ma intreaba mama

-Da ii spun cu un glas stins,ce sa intamplat

Mama ofta si imi spuse ca nu am fost atenta la drum si ca am fost lovita de o masina care a fugit de la locul faptei.

Si asa ajumgem inapoi in prezent unde sunt satula pana peste cap de viata si imi fi dorit sa mor luna tot stau aici mi sa spus ca am fost lovita de acel sofer destul de rau mai am de stat inca o saptamana aici in tot acest timp Lucas si Cristina mau vizitat mereu dupa scoala ,chear si Matteo a venit de doua ori am inceput sa ne intelegem oarecum macar acum nu mai tipam unul la altul ,ai mei sunt din nou plecati nici macar nu sau sinchisit sa ma sune in tot acest timp,chear si Eli ma vizitat ,Mirna a venit si ea zilnic la mine si ma consola mereu ma scotea din starea asta aiurea in care ma tot aflu.

Azi e ultima mea zi aici ,dar  nu vreau sa ma intorc acasa ,acum voi locuia cu el si imi va fi greu sa il acept ,dar voi incerca.

Mirna a venit si ma luat de la spital impreuna cu Lucas si Cristina.Am o presimtire rea legata de ziua de azi.

Totul sau nimic !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum