Capitol fără titlu 8

3 0 0
                                    

Tata....tata era in sufragerie cu o femeie,dar nu era mama,usa a facut un schartit ciudat ,iar tata speriat se intoarce si ma preveste ,din spatele meu lafel de uimita sta mama

-E..uu..pot sa explic ,spune tata

-Ce sa explici,tata ca e mama fratilor mei,am aflat,mama inca sta in pragul usi nemiscata si cu o privire glaciara

-Acum sa ii explici si asta Tom

-Iubito eu...

-Scutiti-ma

Ma duc la mine in camera si imi fac bagajul,am de gand sa ma mut ,ai mei miau sat un card acum ceva timp in care mi au spus ca imi intra o suma maricica de bani asa ca ma voi duce la un hotel din centru,cand am plecat ai mei nu erau la ei in camera lor se certau ,m-am saturat de ei ,nu iam anuntat ca ma mut si nici nu am de gand sa o fac.

Au trecut 3zile de cand am plecat si ai mei nu sau singhisit sa ma sune,era de asteptat...In tot acest timp Aron a trecut pe la mine,da e singurul care nustiu cum dar a aflat unde stau ,am vorbit cu el despre toate asta si chear mia facut bine.

Niste batai in usa se aud,ma ridic lenesa de pe canapea sa vad cine e,deschid usa si ii vad pe ai mei,ei vor sa spuna ceva ,dar le-o iau inainte si le spun sa ma lase in pace.Ai mei au mai insistat putin si dupa au plecat.Sa facut foarte repede seara si m-am plictisit aici asa ca ma imbrac lejer si ies din casa ma indrept spre parcul in care l-am intalnit pe Jake si spre surprinderea mea era ajezat langa tulpina unui copac cu privirea ridicata la cer,ma asez langa el si cand imi simte prezenta isi intoarce privirea si imi ofera un zambet sincer.

Totul sau nimic !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum