"Imas posao!" Rekla je uzbudjeno Scarlett sedajuci na dvosed. "Ozbiljno?" Upitala sam je ustavsi s fotelje. "Da, imas posao konobarice u "Pizza Post of FairField". "Cekaj,zar ti nisi konobarica?" Upitala sam je. "Ja sam menadzer ali sam radila kao konobarica jer nam je falila jedna. Imaces platu od 400 dolara mesecno,za pocetak. Plus baksis koji zaradis." Ostanem zatecena ovime i osmeh mi se pojavi na licu. "Ja stvarno ne znam kako da ti zahvalim Scarlett." Kazem radosno sa velikim osmehom na licu. "Pocinjes od ponedeljka. I jos nesto." Pogleda me ozbiljno te ja ispustim jedno "sta". "Ici ces u skolu." Otvorim usta i ustanem s troseda. "Sta? Zasto?" Upitam zgranuto. Stvarno ne zelim da.idem u skolu. "Zato sto ti treba skola. Nije mnogo proslo od pocetka godine. Uklopices se brzo." "Ali ja ne zelim da idem u skolu." Odgovorim joj sedajuci nazad na trosed. "Zelis da mi se oduzis za ovo? Idi u skolu." Otvorim usta I pogledam je. "Zelim da ti se oduzim, ali ne tako sto cu da idem u skolu." Ustane I stane naspram mene. "Slusaj. Meni novac ne treba. Ja imam 2.000 dolara platu mesecno. To je I vise nego dovoljno. Ti ces raditi I s tim novcem ces mi pomoci,tako sto ces brinuti za sebe. Molim te, kreni u skolu. Ti si devojka,posao u Pizza Post-u nije vecan. A posle skole, ako budes stedela novac, mozes otici na koledz. Da radis svoj posao iz snova. Zavolela sam te,stvarno jesam." Pogledam je te jako uzdahnem. "Kako cu uskladiti posao I skolu?" Veselo sedne pored mene te se nasmesi. "U skoli si od 8h do do 14h. Ti ces raditi od 16h do 23h. Plus radices ponedeljkom, sredom, petkom i nedeljom." Pogledam.je I namrstim se. "Kako? A ostalim danima?" "Ostali dani su ti slobodni. Da se pozabavis skolom i prijateljima." Spustim glavu I namrstim se. "Ja nemam prijatelje." Kazem kratko. "Imaces ih. U redu, idemo posle da ti kupimo stvari za skolu,a u ponedeljak ujutru odvescu te do skole." Kaze I ustane s troseda te odseta do kuhinje. "Jesi li gladna?" Povice iz kuhinje.
...
Vikend je za mene jako brzo prosao. Ponedeljak je dosao kao I moja propast. Moram u skolu. Novu skolu. Nisam stidljiva,ali ne volim ljude. Ne volim da upoznajem nove ljude. Jer svaki put kada nekog dobro upoznam obicno se lose zavrsi. Po mene naravno. Obukla sam tamne farmerice, crnu majicu, obula adidas patike I svoju koznu jaknu. Uzela sam crn ranac sa stolice I izasla iz sobe. "Uh umalo da zaboravim." Okrenem se I vratim se u sobu I uzmem kapu. Stavim je na glavu I izadjem napolje. Udjem u auto gde me je Scarlett cekala. "Ne boj se. Nije to nista strasno." Izusti a ja joj se samo l agano osmehnem. Videcemo jos. "I da, kupila sam ti novi telefon." Pruzi mi kutiju I ja vidim da je to iPhone 8. Izbucim oci I zinem. "Ne Scarlett. Ja ne mogu ovo da primim." "Smatraj to poklonom za novi zivot. I mene smatraaj svojom tetkom." Ne uspem nista da kazem ona me zaustavi.
..
Put je bio kratak. Svega 5 minuta do srednje skole. "Prvo odi kod direktora da se upises, a posle pronadji svoju ucionicu i ormaric, to ce ti valjda tamo reci. Nemoj da se bojis, nije to nista strasno. Kladim se da ces se odmah sprijateljiti s nekim." Kaze u jednom dahu I pogleda me. Izadjem iz auta I zatvorim vrata. "Em!" Zacujem Scarlett-in glas iza sebe te se okrenem. "Ako te neko pita, ti si moja necaka." Klimnem glavom I mahnem joj. Udjem u skolu I ona je prazna. Cas uveliko traje. Kada sam usla okrenula sam se oko sebe kako bih potrazila direktorovu kancelariju. "Izvinite, gde se nalazi direktor?" Upitala sam prilazeci domaru koji je stojao na hodniku. "Ona vrata pravo." Kulturno je odgovorio na sta sam se ja zahvalila I krenula prema kancelariji. Stala sam ispred I pogledala u vrata. "Sad ili nikad Em." Kazem za sebe ta jako uzdahnem I pokucam. Zacujem rec "Napred!" te otvorim vrata I udjem.
Kada sam usla znatizeljan pogled mladog coveka nasao se na meni. "Mogu li da ti pomognem?" Upitao je. "Ja.. amm.. Ja sam Em Jones. Amm.. Dosla sam da se upisem u skolu." Kazem polako te pogledam u direktora. Mislim da ima negde oko 35 godina. "U redu, gospodjice Jones. Sedite." Sednem na stolicu preko puta njega i on mi pruzi neki papir. "Popunite formular, dok Vi to popunite ja cu da vam nadjem slobodan ormaric." Kaze I ja se bacim na formular.
Prvo pitanje -Puno ime I prezime?
-Hmm, novi grad, nova skola, novi zivot, nova ja. - Em Jones.
Drugo pitanje- Koliko imas godina? 17.
Trece pitanje- Odakle dolazis? New Milford
YOU ARE READING
Cudakinja
RomanceNesrecna devojka s porodicnim problemima resava da pobegne od njih, svojih problema. Nadje se u novom gradu, novoj kuci, novoj skoli. Nadje se pred novim iskusenjima, novim prijateljima, losim momcima i jos jednim najgorim od svih koga se svi boje a...