Hemija je prosla dobro, s obzirom da mi je prvi cas. Trudila sam se da pohvatam neke stvari ali sve vreme mi je paznju odvlacio Jace i njegovo ponasanje na casu. A i Ian donekle. Sedeo je ispred Lucy I mene pa se staalno okretao. Izlazeci iz ucionice osetila sam njegov pogled na sebi. Jace-ov.
...
Otisli smo na rucak. Sela sam pored Iana a Lucy prekoputa nas.
"Nesto te gleda Jace." rekla je Lucy grizuci senvic.
Trgla sam se na to te pogledala u nju, a onda u Jace-a par stolova iza Lucy.
"Ne gleda me. Mislim, zasto bi mene gledao?" odgovorim joj i nervozno popijem gutljaj soka.
"I ja sam to primetio." doda Ian gledajuci nekim prozirnim pogledom u njega.
"Ne bulazite. Zasto bi me gledao. Uostalom, pa sta iako me gleda." Odgovorim mu.
"Samo kazem. Bolje ga se pripazi." Kaze Lucy idalje jeduci svoj sendvic.
"Zasto? Sta mi moze? On je samo jedan umisljeni lik koji misli da moze sve sto pozeli." Odgovorim I nastavim da pijem svoj sok.
"On zapravo i moze sve sto pozeli. I da li ces ti da pojedes nesto ovog dana ili ces samo da pijes taj sugavi sok?" dobaci Lucy brisuci ruke u salvetu.
...
Dan je prosao,donekle dobro. Lucy me stalno upoznaje s nekim ljudima ali zapravo zelim da znam sto manje ljudi ovde. Mislim tako je bilo I u staroj skoli. Dosla sam kuci pesice, htela sam malo da se osamim. A i Ian je imao trening, a Lucy je isla kod neke rodjake. Ian me je zapravo pitao da dodjem na njegov trening ali nisam pristala. Ne volim bas to. Vise sam za utakmicu nego za trening. Nema smisla jer je isto ali... Nema veze.
...
Usla sam u kucu i ostavila ranac na fotelju. Otisla sam do kuhinje i napravila sebi rucak. To je bilo dva tosta sa puterom od kikirikija i dzemom od jagoda. Omiljeno. Uzela sam rucak i ranac i otisla u svoju sobu. Sela sam za radni sto i dok sam jela pokusavala sam da ukapiram svoj domaci ali ne ide. Lucy ce biti kod rodjaka ceo dan pa sam zato pozvala Iana u pomoc. Dolazi za 20 minuta. Za to vreme ja sam se presvukla u sorts i veoma siroki crni dzemper. Obula sam papuce I umila se. Nakon samo par minuta Ian je pozvonio. Otvorila sam vrata I pozvala ga unutra.
...
"Kako ne kapiras?" Rekao je Ian zbunjeno.
"Ne znam, prvi put u zivotu vidim ovakvo nesto. U mojoj staroj skoli to nismo radili." Rekla sam jos zbunjenija.
"Pa vidis, pomnozis to s tim I ovu ruznu zagradu prebacis ovde a minus prelazi u plis..." nastavio je da objasnjava zadatak iz matematike.
"Ne kapiram." Rekla sam.
Ian je poboo glavu u sake I zarezao, na sta sam se ja slatko nasmesila.
"Mislim da je Lucy bolja u objasnjavanju." Rekao je gledajuci me slatko.
"Nadam se jer ako je kao ti nikad necu savladati gradivo." Rekla sam na sta je on napravio ljutu facu.
"A nemoj da se ljutis. Nisi ti kriv sto ne znas da objasnis." Rekla sam.
"Tacno tako." Odgovorio je smeskajuci se.
"Sta cemo sad da radimo?" Upitala sam.
"Ne znam. Mozemo da gledamo nesto"
"Pa moze." Odgovorila sam.
Legli smo na krevet i pustili neku seriju na njegovom telefonu. Nedugo nakon toga Scarlett je usla u sobu.
"Oo zdravo." Rekla je.
Ustala sam sa kreveta I stala ispred nje.
"Zdravo." Rekao je Ian.
"Amm ovo je Ian, on.. dosao je da mi pomogne oko matematike, nadam se da se ne ljutis." Rekla sam uspaniceno.
"Znam Iana, on je stalni gost u Pizza Postu. I zasto bih se ljutila. Uzivajte." Rekla je te me poljubila u celo I izasla iz sobe. Vratila sam se kod Iana na krevet I nastavili smo da gledami seriju.
...
Okej, sada mi je posao postao jos tezi.
"Ja cu sta?" Rekla sam zacudjeno.
"Raznositi picu tokom praznika." Rekla je Scarlett.
Praznici pocinju sutra i traju 15 dana. Tada smo mi na raspustu.
"Ali zasto moram ja? Ja sam konobar." Upitala sam je.
"Decko koji raznisi picu je uzeo godisnji, a nemamo nikog drugog."
"Stvarno ste slabi s osobljem. Dva konobara, sanker I jedan dostavljavljac pice za ovoliku piceriju."
"Stavili smo plakat da trazimo radnike." Odgovorila je.
"Ali ja cak ni ne znam ovaj grad."
"Postoji lokacija na tvom telefonu."
U redu Em, ne postoji ni jedan nacin da se izvuces iz ovoga. Plus nemam ni prijatelje tokom praznika. Ian ide u Norvesku kod rodjaka, a Lucy ide sa svojima na put u New York. Tako da sam sama ovde.
"U redu. Pocinjem sutra?" Upitala sam.
"Sutra ne radis. Pocinjes od prekosutra." Odgovorila je Scarlett.
Otisla sam u svoju sobu I pripremila se za krevet. Sutra je subota. Ne idemo u skolu, plus praznici su a ja cu ih provesti dostavljajuci picu I gledajuci seriju zamotana u cebe. Vec je 25. oktobar, da imamo raspust I u januaru koji traje oko 30 dana tako da milina. Mislim, bolje da ovde raznosim picu nego da sam ostala kuci. Sta li sada otac radi? Oprala sam zube I obukla pidzamu. Sutra mogu duze da spavam. Legla sam u krevet I uzela svoj telefon.
"Moram da raznosim picu." Napisala sam Lucy poruku.
"Jaoj mukice. Bas sranje. Praznici su." Nakon samo par minuta odgovorila je.
"A sta da radim. Nadam se da ce ti biti lepo u New York-u."
"I ja se nadam. Idem sada ja. Putujemo rano ujutru. Slacu ti slike."
"Vidimo se, srecan put."
"Hvala."
Odgovorila je I ja sam izasla iz instagrama I pustila seriju. Ubicu Iana. Zarazio me je ovom serijom. Mislim da sam se jako brzo prilagodila ovde. To mi je jako drago. I mnogo sam zahvalna na tome sto sam sa Scarlett. Mislim da na bolju osobu nisam mogla da naletim.Hejjj. Evo jednog kraceg dela nakon nekog vremena. Nisam bas imala inspiracije za ovaj deo, ali sledeci ce biti bolji. Nadam se da ce vam se dopasti.
YOU ARE READING
Cudakinja
RomanceNesrecna devojka s porodicnim problemima resava da pobegne od njih, svojih problema. Nadje se u novom gradu, novoj kuci, novoj skoli. Nadje se pred novim iskusenjima, novim prijateljima, losim momcima i jos jednim najgorim od svih koga se svi boje a...