Gloria

12 3 0
                                    

Merhaba ben Gloria, neredeyse her ülkeye gittim ilkokulumu Amerika'nın Washington eyaletinde okudum. Sınıfımız sadece 4 kişiydi ve 13 katlı,içinde sadece 51 kişiydik.Çünkü aşırı pahalıydı.Ben İngiliz kraliçesi olan 2. Elizabeth'in kız kardeşi olan Margaret Windsor'un evlatlık aldığı kızının torununun torunuyum.Bu yüzden lisemi İngiltere'de okumaya karar verdim.Türkçe'ye ve Türkiye'ye ayrı bir ilgim var.Her tatilde Vietnam,Endonezya,Kamboçya,Çin,Türkiye ve Japonya gibi yerlere KESİN giderim. İkinci ülkem olan İspanya'ya aşığım.İsponyolca adım Alfonsa "asil" demek. Normal adım olan Gloria ise "şan,şöhret"demekmiş.

Hayatım boyunca hep bencil,karamsar,hayvansever,içime kapanık bir oldum. Hayvansever olmam tam 12 tane hayvanım katledildikten sonra oldu.O zamanlar hayvansever değildim,sadece sokaktaki 12 hayvanı beslemiştim Vietnam'dayken kanlar içinde garajda ölülerini buldum. O gündenden beri yani bu hayvensever olmam.Buralarda annem var babam ben doğmadan 5 ay önce ölmüş.Anneme ve bana kraliçe falan bakıyor yani.

Gelelim okul hayatıma;
Liseye yeni geçtim,3 gün sonra başlıyor okulum.Annem artık normal insanlarla aynı okula gidersem sosyalleşeleceğimi düşündüğü için sıradan bir okula gideceğim,ortamı merak etmiyor değilim ama bir sınıfta 20-30 kişi olmak çok garip.


İnsta=denizyavuz334

AysarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin