5.BÖLÜM

7 5 0
                                    

Eve geldiğimde direk odama çıktım. Üstümü değiştirip telefonla oynamaya başladım. Birden bilmediğim numaradan bir mesaj geldı .

+8*******: Biliyorum seni üzdüm ve üzdüğüm için özür dilerim. Ayrıca seni unuttuğumuda düşünme aklımdan hiç çıkmadın.

Kimsin ? Beni nereden tanıyorsun? :******8+

+8******: Beni tanıman önemli değil sonuçta artık bana karşı biraz sinirlisin ama ben kendimi affettireceğim.

Kimsin bilmiyorum ama benden uzak dur ve birdahada bana mesaj felan da atma :******8+

+8*******: Önceden böyle değildik benimle konuşmaktan zevk alırdın ama gördüğume göre artık beni unuttun olsun ben yinede seninleyim. Ayrıca seni seviyorum. Iyi geceler.

Off artık bana saçma sapan mesajlar atmayı kes! ! Ve benden uzak dur!!!:*******8+

Bu mesajlar beni çok rahatsız ediyor . Acaba kimden abim gile söylemelimiyim? Offf napıcam ben yah! Kapımı çalıyor bana mı öyle geliyor kim bu saatte.

Hae soo: Heeyy abi kapı çalıyor.  Abi ordamısın? Off tanrım delireceğim şimdi. Neden evde kimse yok. Nereye gittiniz ya.

Söylenerek merdivenlerden indim. Ev bomboştu gittim ve kapıyı açtım. Açmamla şok geçirmem bir oldu onun burada ne iş var daha yenimi geldik aklına .

Hae soo: Senin burada ne işin var?

Tam konuşacağı sırada arkadan babam geldi.

Bay kim: O nasıl söz kızım? Tabiki gelecek hadi Eun woo geçin bakalim içeri.

Off baba ya neden ben tanrım neden?

Bay kim: Abinler nerede?

Hae soo: Bilmiyorum evdelerdi. Ama çıkmışlar herhalde ben bi odalarına bakayım.

Odaları gezdiğimde bomboştu. Bende telefonumu alıp aşağı indim abimi arıyordum ama açmıyordu nerede? Bunlar ya birden mesaj geldi Soo abimden.

Soo abim: Hae soo acilen uçurumun oraya gel. Çabuk ol!

Abim neden böyle birşey dediki. Hemen aşağı indim ve ayakkabılarımi giydim tam anahtarımı alıp çıktığım sırada babam seslendi.

Bay kim: Kızım nereye abinler nerdeymiş?

Hae soo: Baba abimler mesaj atti hemen gitemem gerek.

Eun woo: Ben götüreyim istersen?

Hae soo: Peki öyle olsun.

Hemen çıktık Eun woo araba ile gelmiş. Hemen arabaya binip ona uçuruma gitmesini söyledim . Geldiğimizde etrafta kimsecikler yoktu. Ileride bir masa vardı ve etraf ışıl ışıldı. Karşıdan abimleri ve ablam gili gördüm. Neler oluyor burada yah!

Hae soo: Neler oluyor? Bu masa...

Herkez birden iyi ki doğdun demeye başladı . Evet yaa bu gün benim doğum günüm dü allahım nasıl olurda unuturum ayy yerim ya hazırlıkta yapmışlar. Sırayla sarıldım hepsine ilk önce Woo abime.

FIRST LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin