2. fejezet avagy kéne még pár banda tag

121 7 0
                                    

A két lány csakúgy állt a buszmegállóban, nem tudták mire vélni a helyzetet. Végül megszólalt az aki a barátnőjét noszogatta
- Én szívesen belépek, amúgy a nevem Kim Dahyun, ő itt mellettem Son Chae Young.
- Nekem is lenne kedvem hozzá - Szólt Chaeyoung.
Így már öten voltak, 3 vokalista és rapper.
Nayeon és Jeongyeon hazamentek mint ahogy a két új tag Dahyun és Chaeyoung is.
Amikor hazaértek Nayeon és Jeongyeon felhívták Jihyot, hogy elmondják neki a történteket.
- Na szia! - Kezdte Nayeon
- Szia! - Köszönt vissza vidáman Jihyo
- Képzeld lett két új tag! - Szólt bele a telefonba Jeongyeon
- Mi ? Hát ez tök jó! Akkor majd holnap a suliban beszélek velük. Képzeljétek az énektanáromnak elmeséltem mit tervezünk és azt mondta, hogy ha szerzünk valamilyen dalszöveget akkor ő tud adni hozzá zenét. Sőt még vágni is tud, szóval akár még egy videó klipet is forgathatunk! - Mesélte kis történetét Jihyo.A lányok még órákig beszélgettek erről.
Másnap iskola után elmentek az iskola melletti parkba, Jihyo, Nayeon, Jeongyeon, Dahyun és Chaeyoung. Amikor odaértek leültek a fűbe és elkezdtek beszélgetni.
- Akkor ti rapperek vagytok? - Vágott bele egyből a közepébe Jihyo
- Hát igen, valami olyasmik - Mondta Chaeyoung
- Amúgy mi a banda neve? - Kérdezte Dahyun
- Ööö...az még úgy nincs - Jelentette ki Nayeon miközben vakargatta a fejét
- És mikor tanuljuk meg a számot, már mint ugye van már dalszöveg vagy valami? - Kérdezte Chaeyoung
- Nincs még...de majd lesz...valamikor - Mondta Jeongyeon egy kínos mosollyal társítva
- Hát a dalszövegen tudok segíteni mivel írogatok verseket és dalszövegeket... - Mondta a banda megmentésére szóló mondtatot Chaeyoung
- Olvass fel néhányat! - Kiálltotta Jihyo hatalmas lelkesedéssel
Chaeyoung elővett három füzetet a táskájából, egy kéket egy pirosat és egy olyat amin virágok voltak és kinyitotta a kéket, majd elkezdte olvasni. Felolvasott 3 dalszöveget amik közül mindegyik nagyon jó volt. Amikor Chaeyoung befejezte az olvasást. Akkor jött elő Jeongyeon a nagy ötlettel - Mi lenne ha a másodikkal lépnénk fel? Már mint megtanuljuk a szöveget és Jihyo énektanára csinál hozzá valamilyen zenét és elénekeljük a tehetségkutatóban aztán csinálunk hozzá egy videó klipet és kitesszük Youtubera!
Erre az egészre csak a lányok helyeslése jött.
Ezután még beszélgettek egy kicsit majd mindenki hazament kivéve Jihyot. Ugyanis Jihyo még a parkban sétálgatott. Egyszer csak elfáradt és leült egy padra. Éppen azon gondolkodott, hogy kéne egy koreográfus is a csapatba, hogy a látvány is garantáljuk. Ekkor meglátott egy ballettozó lányt aki éppen gyakorol, de olyan gyönyörűen forgott, az ugrásai elegánsok voltak, hogy Jihyo le sem tudta venni a szemét róla.

Twice egy kicsit másképpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora