2.fejezet avagy kéne még pár banda tag(2.rész)

96 5 0
                                    

Egyszer csak a lány is észre vette őt.
- Úristen, bocsánat, hogy így bámultalak, csak olyan szépen táncolsz! - Mondta Jihyo
- Ö...ö semmi baj, azt hiszem... - Beszélt kicsit félénken a lány, de a hangjában volt valami boldogság ami azt sugallta, hogy bár furcsa, hogy egy idegen lány bámulja, örülneki, hogy valaki megdícséri.
Egy pár perces, igen kínos, csend után a lány újra megszólalt
- Akkor most van egy bandátok?Nem mintha hallgatóz tam volna... - Szólt a lány bájosan, de még mindig ugyan azzal a szerénységgel mint először.
- Hát igen, de még kéne pár ember...főleg táncosok, mert ugye koreografálni is szeretnénk néhány táncot a dalainkhoz.... - Suggalta a lánynak, hogy csatlakoznia kéne, Jihyo.
- Ismerek egy ilyen lányt a neve Momo, nagyon jól táncol...viszont ha ő megy akkor a legjobb barátnői is mennek. Sana...meg, ahj meg az a Tzuyu...basszus már megint elfelejtettem. - Merült el mondani valójában a lány
- Olyan bunkó vagyok még be sem mutatkoztam! A nevem Park Jihyo, és te vagy... - mondta Jihyo
- Az én nevem Myuoi Mina, japán cserediák vagyok. - Válaszolt Jihyo fél mondatára
- Viszont térjünk vissza az eredeti témához...szóval van ez a Momo és a haverjai, hmm...inkább rád gondoltam. Mármint nagyon szépen táncolsz
- Jaaaa hát ha erről van szó akkor bármikor, szívesen jövök! Az éneklés az életem! A tánc a férjem stb nyálas fura duma...A lényeg az, hogy persze, hogy jövök! - Mina olyan szintű magabiztossággal mondta, hogy azt az első pár mondata alapján senki se nézni ki belőle.
- Akkor mostantól te is a banda tagja vagy! - Közölte kedvesen Jihyo.
Másnap Jihyo elvitte az énektanárához a dalszöveget, aki Jihyoval együtt elkészítik a megfelelő zenét a szöveghez. Eközben Jeongyeon, Nayeon, Dahyun, Chaeyoung és Mina a parkban sétálgatnak és beszélgetnek.
- Igaz, hogy te balerina vagy? Mutass pár lépést! - Szólt Minahoz Jeongyeon mint egy lelkes kis óvodás.
- Jaj...nem hiszem, hogy itt jó lenne... - Válaszolt Mina félénk éne, de nem tudott ellenállni a kiskutya szemeknek, amiket a lányok vettek rá. Magyarul Mina beadta a derekát és elkezdett balettozni, akármit csinált a lányok újjongva fogadták. Egyszer csak megjelent Momo, Tzuyu és Sana, szúrós szemmel nézték Minat. Ahogy egyre közeledtek feléjük, a lányok is észre vették őket. Amikor már elég közel voltak, körülbelül 1 méterre a négy lánytól akkor, leültek melléjük és ugyan olyan lelkesen mint ahogy ők nézték Minat. Egyszer csak Nayeon telefonja elkezdett csörögni, Mina abbahagyta a táncolást, mindenki Nayeonra figyelt.
- Haló?
- Kész van, gyertek ide. - Mondta a telefonon keresztül Jihyo
- Mi van kész? Hova menjünk? Mi vaaaaan!? - Nayeon nem értette miről van szó, és igazából senki se.
- Kész a dal, csak ide kéne jönni az énektanáromhoz... - Mondta Jihyo
- Okés, smsben küld át a címet és máris ott vagyunk!
- Siessetek! Na szia!
- Szia
Majd letették a telefont.
- Akkor ti most elmentek? - Kérdezti az egyik lány Momo társaságából
- Igen - Válaszolta egyszerűen Dahyun, még ha nem is értette teljesen miről van szó.
- Veletek mehetünk? - Kérdezte a másik lány
- Hát nem is tudom....ugye nekünk van egy ilyen bandánk és most ilyen bandás, dalos ügyben megyünk... - Kezdte el mondani Nayeon, de a harmadik lány félbe szakította
- Tényleg? Mindig is szerettem volna egy banda tagja lenni! Csatlakozhatunk? - Nagyon lelkesnek tűnt mindenki ennek a mondatnak a hallatán. Így a végén nyolcan indultak el Jihyo énektanárához.

Twice egy kicsit másképpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora