LAUT TOGA

32 2 0
                                    

Perjalanan maiyeka dan gumiho diteruskan ke laut toga untuk mendapatkan unsur alam terakhir........

perjalan ke laut toga bukan satu perjalan yang biasa kerana sepanjang perjalan laut toga ilmu magis tidak akan berfungsi kerana kuasa ferumsia telah dimetaraikan di kawasan itu oleh avatar garinda satu ketika dahulu.....

awal perjalanan tidak berlaku apa apa yang serius.......sehinggalah...............

pertengahan kawasan hutan yang dikenali wilayah argentum

boommmm!!!!!!
suara letupan dasyat kedengaran dari jarak yang dekat,puteri maiyeka dan gumiho terperanjat mendengar suara letupan itu mereka pun menjejak suara letupan dasyat itu....setibanya....

dikawasan letupan dasyat itu mereka mengesyaki bahawa satu kepungan asap magis terlihat dengan jelas sekali..yang menghairankan bagaimana kuasa magis boleh terhasil disini,,,,sedangkan avatar katara sendiri pun tidak dapat mengangkat sebutir batu dari tanah kerana kuasa magis disini tidak berguna...

maiyeka:apa itu!!!

gumiho:yah macam mana kuasa magis boleh berlaku disini

mayeika:kalau tidak silap ayahndah ku pernah bercerita mengenai furum sosok wanita berbadan kuda dia dikatakan penjaga pintu magis selatan hanya dia bisa menggunakan magis dikawasan ini,sesiapa sahaja yang dia lihat dia akn musnahkan.......

[BERSAMBUNG]

Lagenda MedusaWhere stories live. Discover now