3. Lost Brother.

18 1 3
                                    

^Y/N'S POV^

"Kom je weer terug voor ruzie?" Zei ik en draaide me om. "Je bent nog steeds het zelfde dus." Grinnikte Min-jun.
"Wat moet je." Snauwde ik en draaite me weer om. "Ik moet je om een gunst vragen." Zei hij toen hij naast me stond. "En dat is?" Zei ik en keek hem aan. "Je moet me helpen de Park Company weg te halen." Zei hij. Ik keek hem aan met grote ogen. "Hoe wil je dat ik dat ga doen?" Zei ik. "Ik heb gehoord dat je Ashley's company weg heb gehaald." Zei hij. Ik zat met mn telefoon in mn zak te prutsen om naar Jimins nummer te gaan. Ik beldde hem en hij nam op

P.J.M: Y/N wat is er?

"Je weet dat Park Company een grote voorstander is." Zei Min-Jun. "Waar heb je t voor over. Je bent toch maar een lost brother. Ik snap waarom vader je van ons familie hebt weg gehaald." Ik keek hem aan zonder gevoelens. Hij paktte mijn keel vast en duwde mij tegen de raam aan. "Je gaat naar me luisteren of-" zei hij maar ik zei snel iets. "Wat wil je doen? Mijn company weg halen? Of moet ik je aangeven bij de politie?" Zei ik en hij hielt mn keel nog steeds vast. Zijn grip werd strakker en op dat moment stormde Bts naar binnen. Mun-jin's ogen werden groter toen hij Jimin voor op zag staan. Hij haaldde zn hand van mn keel en ik viel op de grond. Er kwamen meer mensen naar binnen en Jimin begon tegen Mun-Jin te praten terwijl de andere mij begonnen te helpen.
"Dacht je echt dat Y//N zo dom was om jou te helpen?" Snauwdde Jimin. Mun-jin liep dichterbij en wou Jimin een stoot geven. Jimin sloot zn ogen en kniktte.

^NASH POV^

Ik hield Mun-Jins hand vast om te voorkomen dat hij Jimin wou slaan. Ik draaide hem om en gaf een harde trap in zn buik. Hij viel op de grond en bewoog niet. Ik keek naar de andere die Y/N begonnen te helpen. Y/N had nog last van dr keel. Ik liep uit de kamer en zag Taeyong snel lopen naar de kamers. Ik hield zn schouder vast en draaide om. "Maak geen onnodige drama oke?" Zei ik en keek hem aan. Hij kniktte en liep weer verder

^YURI'S POV^

Ik was al heel lang in het gebouw. Mun-Jin groette mij en ik groette hem terug. Ik ging wat drinken halen en zag Nash weglopen uit de kantoor van Y/N. Ik wachtte even totdat hij weg ging. Toen ik hem in een kantoor zag lopen deed ik mn tas op mn schouder en liep snel naar Y/N's kantoor. Ik zag iedereen daar. Bts, Y/N, Rin, Taeyong en Mun-Jin. Ik keek met grote ogen naar iedereen en deed de deur achter me dicht. "Wat is hier gebeurt?!" Riep ik in fluister toon. "Het is oke Yuri." Zei Y/N met schore stem. "Heeft Mun-Jin dit gedaan?!" Zei ik op een boze stem. Y/N knikte en ik liep over naar Mun-Jin die nu tegen de muur aan zat. Ik gaf hem een harde klap tegen zn wang aan en liep naar Jungkook. "Jungkook oppa? Word noona weer oke?" Vroeg ze met bange stem. Jungkook keek even naar Y/N die dr armen op de tafel had. Jungkook knikte naar me. "Ga maar met Rin naar buiten." Zei Jungkook en ik kniktte. Ik trok Rin uit Y/N's kantoor.

^NOBODY'S POV^

De hele groep zat te wachten totdat Mun-Jin wakker werd. Y/N had een blik die iedereen bang maakte. Y/N keek naar de jongens die om dr heen stonden en ze  grinnikte even. Ze keek weer naar Mun-Jin.

^Y/N'S POV^

Ik stond op en liep naar Mun-Jin. Ik hield zn kin even vast en keek naar de jongens die naar mij met grote ogen keken. "Doe de deur opslot. En bel zijn company om te zeggen dat zijn company nu van Galery X is." Zei ze met een lach op dr gezicht. Iedereen keek elkaar aan en ze keken geschroken naar elkaar. "Ik zei toch dat je dr niet boos moet maken." Zei Jungkook in Jimin's oor en Taeyong keek naar Jungkook. "Ze is echt gevaarlijk." Lachte Taeyong. Ik zat nog steeds te hurken voor Mun-Jin. Ik sloeg zn gezicht paar zachtjes en hij werd wakker. "Hoe was je droom?" Zei ik met een boze lach. Hij stond op en rende naar de deur. De jongens zaten op de dressoir bij de raam nn keken mij aan. Ik stond recht op en liep naar hem toe. Ik hield zn schouder vast en draaide hem om. "Het was niet zo slim om mij boos te maken." Zei ik zonder gevoel. Mun-Jin ging gelijk op zijn knieën en hij smeektte voor vergiffenis. 

"Is de politie hier al?" Zei ik en ik keek naar de jongens. De jongens knikte. "En het contract?" Hun knikte allemaal en ik liep naar mijn bureau. Maar toen hangde Mun-Jin aan mijn been met tranen. "Alsjeblieft doe mij dit niet aan." Zei hij. Ik schudde hem van mijn been. Ontkruid hoort hier niet. Niet in deze industrie. Ik liep naar mijn bureau en haalde een pen te voor schijn. Taeyong gaf my het contract. Ik ondertekende het en gaf het door aan Taeyong. Ik hoorde geklop aan de deur en keek naar jungkook. Jungkook deed de deur open en de politie stormde binnen. Hun keken mij aan met angst in hun ogen rn daarna in Mun-Jin die zat te huilen op de grond. "Haal t ontkruid maar weg" glimlachte ik en Jimin en Taeyong deden hun hand op mijn schouder. Ik keek hun aan en er verscheen weer een lach op mijn gezicht.

"Zoals ik zei, ontkruid hoort hier niet. En een lost brother al helemaal niet." Zei ik

------------------------------------------

Hoi allemaal, jua hier, sorry dat ik niet zo'n lange tijd een nieuwe chapter had uitgebracht. Ik had het druk!

Much love & hugs jua <3


Living In Luxury DUTCH. VER.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu