2. Company War

24 1 1
                                    

Ik pakte mijn telefoon weer en beldde de 5 andere jongens. Genaamd: Namjoon, Seokjin, Hoseok, Yoongi en Taehyung. Ze zijn allemaal de voorzitter van hun ouders zn company's. "Waar zijn ze toch mee bezig.." Dacht ik. Ik zat in een diepe gedachtte en hoorde de bel.

°timeskip°

Ik liep naar de deur van de mansion en deed de deur open. Ik begroette ze allemaal en leidde hun naar de woonkamer. Ik zat op een stoel die schuin tegen over de andere zaten. "Hyung, hoe gaat het met je zusjes?" Vroeg Taehyung.
Ik keek hem aan met een rare blik. "Waarom boeit jou dat?" Zei ik in een geirriteerde toon. "Nou je zusjes zouden
Vast erg veel stress hebben met het verkoop?" Zei Jimin. "Hoe weten jullie dat?" Zei ik geschrokken. "Omdat ik daarvoor heb gezorgt." En toen kwam Ashley binnen. Ze had lang zwart haar en had formele kleren aan. Ik stond op en draaide zich om naar der toe. "Wat bedoel je? Ik heb daar voor gezorgt?" Zei ik boos.
"Nu dat je vader op sterven ligt kan ik jullie company helemaal niks maken" zei ze met een gemene lach.
"Dan heb je Y/N nog niet gezien.. Als je met onze company speelt.. Verandert ze in een monster die je company zo naar beneden laat vallen" Zei Namjoon met een bange toon. "Ze had het ooit bijna bij mij gedaan hoor. En van Taeyong moet je ook niet spelen." Zei Hoseok. "Ik kan met iedereen spe-" ze wou verder praten totdat ze een ringtoon hoordde. Ze pakte dr telefoon en keek geschrokken naar de beller. "Daar zal je dr al hebben" lachtte Namjoon. Ashley dr oor zat op luidspreker dus iedereen hoordde wat Y/N zei. "Wrong move ashley... wrong move... je kan doei zeggen tegen je company, want die is nu van mij." Zei Y/N met een stem waarvan ashley bang werd. Ze hing op en keek naar de 7 jongens. "Ik moet gaan, het was leuk jullie gesproken te hebben." Zei ze met een bange stem en buigtte. Even later begonnen ze allemaal te lachen. "Die zus van jou he, ze is wel een pittige dame." Zei Jin. "Zit in de familie" lachtte ik en liep naar de bar. Nu de oudste niet thuis zijn, zullen we proosten op onze nieuwe company?" Zei jungkook toen hij omdraaide en gemeen lachtte.

°Ashley POV°

Toen ik uit hun mansion liep, liep ik snel naar de auto en toetste een nummer in.

B.V ( balievrouw): "Hallo u spreekt met de company Galery X.

ASH: "wat is er gebeurt met de andere company?"

B.V: "Die is helaas failliet gegaan, wegens leugens bij een andere company. "

Ashley keek geschrokken en hing de telefoon op.

^Y/N POV^

Heerlijk dit. Een grotere company. Ze stond bij de raam naar buiten te kijken met een glas champagne in dr hand. Iemand klopte op de deur. "Kom maar binnen." Riep ik en stond met de rug naar de deur.

"Yung Y/N.." Zei een jongen.
"Kim Min-Jun" reageerde ik met een kleine lach.
"Ben je terug voor ruzie?" Zei ik en nam een slok van de champagne

---------------------------------

---------------------------------

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Much love, jua <3

Living In Luxury DUTCH. VER.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu