4. Caught In A Lie

31 2 1
                                    

^Y/N POV^

Ik stond op van mn bureau en pakte mijn tas. "Gaan jullie mee of wat?" Zei ik toen ik me omdraaide naar de jongens. Ik moest lachen en ze keken mij raar aan.

"Jullie denken serieus dat ik jullie pijn ga doen als jullie je eigen company krijgen?" Lachte ik en hun keken mij aan

"Ehm ja eigenlijk wel.." reageerde de jongens in koor. Ik liep naar ze toe en gaf ze een knuffel. "Jullie zijn net als kleine broertjes voor me. Ik zal jullie dat nooit aandoen." Zei ik en ik draaide me om naar de deur.

"Nou kom, we gaan naar vader." Zei ik. Ik liep uit mijn kantoor naar Yuri en Rin. Ik riep ze en nam ze mee. Toen ik beneden aankwam ging iedereen buigen en glimlachen naar ons. Ik wachtte totdat mijn belangrijkste man van onze company aankwam met het contract. Ik draaide me om en zag Taeyong aankomen. Hij stond naast me, toen ik omdraaide zag ik een bekende figuur. "Ashley." Zei ik onder mn adem. Ze keek me aan en liep naar me toe. Ze wou me een klap geven, maar voor dat ze dat deed hield Taeyong dr pols vast. "Goedemorgen Ashley, hoe is jou dag?" Zei ik met glimlach. "Jij, jij hebt dit allemaal gedaan!" Zei ze met boze stem

"Wat heb ik gedaan?" Ik keek dr raar aan.
"Door jou ben ik blut!" Zei ze met tranen in dr ogen. "Wat heb ik daarmee te maken? Jij moest me niet bedreigen." Zei ik met geen gevoel in mn woorden. Ze begon nog erger te huilen. Ik liep naar dr toe en hield dr kin vast. Ze keek me aan vol spijt. Ik riep Taeyong naar me. "Wat moeten we doen met dit ontkruid?" Ik keek hem aan

Taeyong keek vol met afschuw naar Ashley. "Haal dr hier weg." Zei Taeyong.

"Je zei dat je blut was toch?" Zei ik toen ik naar Ashley keek. Ze knikte en ik pakte mijn tas. Ik schreef een cheque van 2 miljoen won en gaf het aan dr. "Laat je hier nooit meer zien." Zei ik en ze liep met de bewaking weg. Ik draaide me om en zag de jongens naar me kijken. "Wat? This is what you call taking out the trash?" Ik haalde mn schouders op. Ik liep naar buiten stapte in mn auto. Yuri en Rin gingen achterin zitten. De jongens gingen in hun eigen auto's en we reden naar het ziekenhuis. "Noona?" Zei Yuri tegen me. "Ja?" Ik keek door de spiegel naar dr toe. "Waarom zijn menden eigenlijk bang voor je?" Zei ze met een glimlach op der gezicht. "Omdat iedereen bang is voor onze familie." Zei ik en reed sneller naar het ziekenhuis. Toen ik daar aankwam deed iemand de deur open van de auto en ik stapte uit. Ik gaf hem mijn sleutel en nam Yuri en Rin mee. We liepen naar vader zn kamer en ik zag buiten zijn deur 2 bewakers. Ze begroette me met een buig en ik buigte terug. Ik wou naar binnen lopen maar een van hun blokkeerde me. Ik keek hun aan met vraagtekens in mijn ogen en hun keken mij aan. "Je moet wachten voor de andere. Het is ernstige nieuws." Zei een van hun. Ik keek hun aan met grote ogen en knikte. Ik liep met Rin en Yuri naar beneden. Iedereen begroette ons en toen zag ik BamBam en Jackson zitten. Ik keek ze aan en keek weg. Ik liep langs hun af en hun keken mij aan. "Is dat niet Y/N?" Fluisterde bambam in Jackson's oor. "Dat is Y/N inderdaad, ze is zo verandert." Zei Jackson in Bambam's oor.

^BAMBAM's POV^

Ik stond op en liep naar dr toe. Ze bracht dr zusjes bij een vrouw en ik wachtte voor de deur. Toen ze eruit kwam hielt ik dr pols vast. Ze keek me aan zonder gevoel in dr ogen. "Y/N..." fluisterde BamBam. Tranen vormde in dr ogen en ik trok dr gelijk in mn armen. Ik streelde dr haren en ze zat te huilen. "Sorry dat je me zo moet zien." Zei ze met verdriet in dr stem. "Het is oke." Zei ik en ik streelde nog steeds dr haar. Ik haalde dr uit mn armen en hield dr handen vast. "Wat is er gebeurt?" Vroeg ik. "Ik denk dat vader is overleden." Zei ze met tranen in dr ogen. Ik was zo geschrokken. Ze haalde mn handen weg en liep weg zonder terug te kijken.

"Y/N!" Riep ik en rende naar dr toe. Ik hield dr hand vast en liep samen naar de kamer waar de andere waren. De andere keken geschrokken naar onze kant en ze keken naar onze handen.

^JIMIN POV^

We wachten totdat Y/N kwam. We praatte met elkaar en uit eindelijk zien we Y/N. Met BamBam ze hielden elkaars hand vast en ik keek naar Y/N. Ze keek naar beneden de hele tijd en ik voelde mn hart breken. Ik keek weg. "Waarom is mn hart zo? Ben ik gebroken?" Dacht ik.

^Y/N POV^

Ik keek de hele tijd naar de grond. Ik keek uit eindelijk naar de bewakers en hun kniktte. Ik liep samen met BamBam en de andere de kamer binnen. En daar lag die. Zonder ziel in een witte doek gewikkeld. Ik zakte in op mn knieën en legde mn hand op mn mond. De tranen stroomde over mijn wangen. De jongens waren erg geschrokken van mijn reactie. En van de ziel loze lichaam die op het bed lag. Ze renden allemaal naar me toe en probeerde mij te opvrolijken. Ik zat nog steeds te huilen en ik stond op. "Niemand mag ons zo zien, laat geen een reporter hier binnen." Zei Taeyong tegen de bewakers. Taeyong deed de deur dicht en tilde me op, hij zette mij op een stoel en kwam naast me zitten. Jungkook zat tegen een muur aan met tranen. De andere 7 mensen wisten niet wat ze moesten doen. Ik stond op en liep naar hem toe. Ik haalde uit mn tas een bakje met een zwarte roos. Ik zette het tussen zijn handen. "Je bent een engel nu. Zouden de goden met me eens zijn." Zei ik. Ik bidde een gebedje en ging terug naar mn stoel. "Zouden.. de... goden... met me eens zijn." Zei ik onder mn adem en viel in slaap op de stoel.

^Taeyong POV^

Ik zag Y/N langs me slapen. Het was al 1 uur snachts. Jimin had Yuri en Rin al gehaald. Ik tilde Y/N op en liep naar buiten. De tranen waren gebleven op dr wangen. Ik liep naar buiten met de jongens achter zich. We gingen naar de auto en ik legde Y/N achterin. We hadden allemaal afgesproken dat we naar ons huis gingen. We reden achter elkaar een voor een naar ons mansion. Ik tilde Y/N weer op en ik bracht dr naar binnen. De jongens liepen achter mij en ik bracht haar naar dr kamer. Ik legde haar op dr bed en deed een deken over haar heen. Ik liep naar beneden en zag de 8 jongens zitten in de woonkamer.
Ik paktr een fles Soju en ging op een van de stoelen tegen over hun zitten.

"Lets get wasted." Zei ik en draaide de dop van de fles af.

------------------------------------

Lol deze chapter is echt raar. Maar ik verveelde me en ben op t strand daarom haha.

MUCH LOVE JUA <3

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 30, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Living In Luxury DUTCH. VER.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu