4.Cum sta treaba defapt

4 1 2
                                    

Ca sa va povestesc exact cum sta treaba cu tipul asta,prietena care m-a pus sa-i scriu il placea si inca cred ca-l place,nu sunt sigura.
Ea a luat interdictie in localul in care el lucra,si cum nu vorbeau des si nu se intelegeau bine m-a pus sa-i scriu,sa-l chem la un suc mai exact,rugandu-ma mult si bine de el l-am convis insfarsit sa vina.Am ajuns in cafeneaua aia putin mai repede,nu stiam de ce dar si eu aveam putine emoti,cand a ajuns acolo,s-a pus langa ea ceea ce-mi placea,chiar daca el aproape cadea de pe canapea doar ca sa nu stea aproape de ea.Dupa vreo 10 minute s-a mutat langa mine,mult mai aproape decat a stat langa ea,si i-am spus exact ce i-a spus si ei "n-ai loc sa te duci mai incolo?" si normal ca s-a tras uitan-du-se urat la mine,iar eu incepand sa rad.
Nu stiu de unde a pornit,dar inca-i tin minte cuvintele in cap,prietena mea *am s-o numesc Catia",asa deci Catia l-a intrebat de ce a venit cu noi daca nu vrea sa fie cu noi,iar el a raspuns atat de calm si calculat,am venit pentru *am sa ma numesc Giulia":
-Am venit pentru Giulia,pentru ca s-a rugat de mine atata timp.
In momentul ala nu mai stiam ce sa zic,am ramas muta la propriu.Vedeam pe fata Catiei ca nu-i convine,ca-i nervoasa,avea ura,totusi a iesit afara,si dupa ce au plecat ei,mi-a povestit ca a plans,iar eu mi-am cerut scuze,dar nu mai stiu de ce.
Asa ca,un sfat pentru voi fetele,nu va mai puteti prietenele sa le scrie baietilor de care va place,s-ar putea sa se indragosteasca de ele,nu de voi,incercati sa faceti totul pe cont propriu.

TotulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum