Ce s-a mai intamplat..

4 1 0
                                    

(Stiu ca nu am mai scris de mult si sincer mi-a fost foarte dor sa scriu,sa-mi spun sentimentele..in fine.
Revenind la ce s-a mai intamplat,lucrurile intre mine si el nu au mai mers foarte bine,ne-am separat,nu am mai vorbit unul cu celalalt,probabil ca a fost mai mult vina mea.Dupa ce ne-am indepartat unul de altul am devenit din nou fata aia,care vorbeste cu toata lumea si isi permita sa iasa cu baieti,pentru ca sincer acum avem doar o viata si trebuie sa o traim la maxim,ne mai intalnim unul cu altul rar,dar nu mai e ce a fost.)
Stiu ca ar trebui sa continui cu povestea noastra "minunta" dar o sa zic pas,pentru ca nu mai e important,a fost ceva frumos,dar s-a incheiat urat,pentru mine cel putin.Urat din partea mea ca sar de la o poveste la alta,o sa mai povestesc pe parcurs cateva secvente din poveste.Oricum eu am avut de invatat,si va zic si voua,cand stiti sigur ca ceva e de durata,va puteti deschide in fata omului,dar pana nu stiti sigur sa nu cumva sa va deschideti pentru ca poate acel om doar asta vrea si dupa va pleca,lasan-du-va cu ochii in soare.
Acum ca totul s-a terminat caut un nou inceput,nu ma razbun pe el,ba din contra ma bucur ca a gasit ce merita,stiam clar ca eu nu sunt aceea,deci atunci cand se intampla asa ceva mai bine va vedeti de drum,decat sa-i stati in cale omului.
Imi pare bine ca nu ma mai stresez,sa vad ce face,cum e,cu cine e,unde e,da probabil am fost foarte posesiva,dar cand iubesti un om atat de tare,parca nu ai vrea sa-l pierzi atat de usor.

TotulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum