"Sevgilisiyim" dedi ve ben şok
"Ne yani şimdi bu dallama senin sevgilin mi? "
Kerem sinirlenmişe benziyordu aslına bakarsak bende sinirlenmiştim bana sormadan böyle bir şey söylemesi beni kızdırmıştı ama bozuntuya veremezdim ne de olsa Kayra beni korumuştu ve ben onu yalancı çıkaramazdım.
"Düzgün konuş lan"
"Kayra gidelim mi ? Lütfen?"
"Peki gidelim "
Arabaya doğru ilerlerken kerem hala bana bakıyordu ama daha önce baktığı gibi değil hayal kırıklığı ve üzüntü ile bakıyordu bir an gözleri Kayra'ya kaydı ve ona nefretle baktı sonra bana baktı başını yavaşça iki yana olumsuz şekilde salladı ve arkasını dönüp gitti .
"Eslem ben gerçekten çok özür dilerim ama böyle bir şey yapmasam seni rahat bırakmayacaktı ,ben gerçekten çok özü-"
Kayra'nın lafını yarıda kestim
"Tamam Kayra önemli değil ama bir daha olmasın lütfen "
"Ben gerçekten çok özür dilerim"
Gülerek
"Tamam Kayra önemli değil özür dileme artık " dedimSadece tebessüm etti ve arabayı çalıştırdı . Okul açılalı iki hafta olmuştu ve ben her gün okula Kayra ile geliyordum . Sebebi mi ? Tabiki annem! Okulumuz yakın olduğu için yürüyerek gidiyorduk ama bu gün Kayra araba ile gelmişti.
Okula vardığınızda artık her gün rutin hale gelen
Sude'nin bizi koridorun başımda görür görmez yanımıza gelmesi , Kayra'yı çıkışta bir şeyler yapmak için ikna etme çabaları,
Kayra'nın redsetmeleri,, Sude'nin ısrarları , Kayra'nın artık Sude'yi umursamaması , Sude'nin sinirlenmesi ve kapanış'ı da yaşadıktan sonra sınıfa girdik .Rana ve Rüzgar birileri ile konuşuyorlardı . Bu kişileri okulda hiç görmemiştim yeni kayıt yaptırmışlardı herhalde.
"Hıh Kayra da geldi " dedi Rüzgar
"Oooo hayırdır siz niye geldiniz "
"Olum kendi okulumuza gelmek için senden izin mi alacağız "
"Kayit mı aldırdınız?"
"Evet burdayız artık "
Birbirlerine satıldıktan sonra Kayra bana dönüp
"Eslem tanıştırayım bizim tayfa Batuhan , Pınar , Mert ve İdil.(multimedya) Çocuklar bu da Eslem "
"Artık sizin de tayfa " dedi beklemediğim bir şekilde Mert . Bende gülümsemekle yetindim . Bize böyle samimi davranması güzeldi sonuçta daha yeni tanışmıştık .
Bir süre sonra hep beraber kantine indik . Biz muhabbet ederken bir ara gözlerim kantine giren Kerem'e takıldı o da kantine göz gezdirirken bize gözü takıldı ve suratı düştü sonra kantinden birkaç şey aldı .
Kayra yanımda oturuyordu. sessiz bir şekilde bana yaklaşıp
"Seviyor musun onu "dedi kimden bahsettiğini anlamıştım .
"Hayır ama ne bileyim sanki bu sabah bana bir değişik bakıyordu üzülmüş kırılmış gibi şimdi de"
"Şimdi de "
"Şimdi de bizi görünce suratı düştü ona aşık mıyım bilmiyorum zamanla ne olur onu da bilmiyorum ama onun için üzülüyorum "
Kayra bir anda sandalyesini hızlıca geriye atıp kalktı . Sinirli görünüyordu. Neredeyse kantindeki tüm gözler bize dönmüştü . Batuhan bana dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM
Chick-LitYine birgün dergide burç yorumlarına bakarken gözüme takılan yazı ile oraya odaklandım 'birine aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız' maddeleri okumaya başladım, "1:O güldüğünde sebebsizce ,sinirliyken bile gülümsediğin" KAYRA "2:Canı acıdığında seninde...