Muylimedyaya bir Eslem bırakalım.
'14 gün... Tam 14 gündür Kayra'ya aşık olup olmadığımı soruyorum kendime . 2 gün önce de anladım ki ona ilgim var . Adına aşk veya hoşlanma desem basit kalacak gibi geliyor bilmiyorum . Ona nasıl söylerim daha doğrusu söyleyebilir miyim onu da bilmiyorum yada o bana karşı ne hissediyor onu da bilmiyorum kafam çok karışık ne yapmam gerek bilmiyorum. Kayra teyzemin üvey de olsa oğlu ne kadar doğru bu hislerim ?
istediğim şey ile olması gereken şey arasında sıkışıp kaldım '
Defterimi kapatıp kalemim ile birlikte çekmeceme koyduğum sırada kapı çaldı
"Abicim gelebilir miyim"
"Gel abicim "
Abim içeri girip yanıma oturdu"Eslem... güzelim bak seni bu günlerde çok dalgın , düşünceli görüyorum iyi misin birşey mi oldu?"
" Kötü birşey yok abi gerçekten "
"Hmm birşey var ama kötü birşey değil yani öyle mi"dedi gülerek
"Abi ya"
" Eslem ...Ne olursa benim yanıma gelip anlatabilirsin biliyorsun değil mi bitanem?"
"Biliyorum abicim iyi ki varsın"
"Sende canım sende "
Diyerek bana sarıldı abim o sırada kapı açıldı
"Ay maşallah benim yavrularima ama bensiz?"
"Gel kraliçem sensiz olur mu hiç ?"
"Oyy kuzularım benim "diyerek bize sarıldıgi sırada içerden babam seslendi
"Nerede kaldın hanım çocukları çağırıp geleceğim dedin yoksun "
"Geldik Halit geldik ."
Hep birlikte mutfağa geçtik .
◼ ◼ ◼
"Neredesin Rana veranda da bekliyorum geliyorum dedin yoksun ?"
"Tamam geliyorum ya "
"Çabuk ol "
"Tamam "
Telefonu kapatıp önümde duran ahşap masaya bıraktım. Akşama annem teyzemeleri yemeğe çağırmıştı onlar gelmeden önce kayra'ya olan duygularımı Rana'ya söylemeye karar verdim . İlk onun bilmesini istiyordum ."Geldimmmm" diye cıvıldayarak kapidan girdi Rana .
"Hoş geldin diyecektim de 2 saattir beklediğim için demiyecegim."
"Özür dilesem "
"İyi affedildin "
"Acele çağırdın ne oldu kötü birşey yok değil mi ??"
"Yok ben ... Benim sana önemli bir şey söylemem lazım"
Rana biraz şaşırmış biraz da korkuyla bana bakarken bir anda soyleyiverdim
"Ben aşık oldum"
*KAYRA'DAN*
"Ben aşık oldum "
Duyduğum cümle ile büyük bir şok yaşamıştım Eslem aşık mı olmuştu ?
Yanlış yaptım önce davranıp Eslem'e duygularımı söylemeliyim başkası alacaktı şimdi eslemi başka ellere veremezdim dayanamazdim ki"Kayra "
Berke karşımda bana bakıyordu ne zaman gelmişti bilmiyorum.
"Berke "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFULİM
Chick-LitYine birgün dergide burç yorumlarına bakarken gözüme takılan yazı ile oraya odaklandım 'birine aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız' maddeleri okumaya başladım, "1:O güldüğünde sebebsizce ,sinirliyken bile gülümsediğin" KAYRA "2:Canı acıdığında seninde...