Ne yapacagimi sasirmistim.Elinde ki defterle bana dogru yaklasirken birine carpti.Firsat bu firsat dedim ve kactim ordan.
Aradan 1 ay gectmisti , islerimi yoluna koymustum.Universite okumak bana gore bir is degildi.
Ozgur artik cok gelmeye basladi.
Disindeki tellerini aldirmisti.Muhtesem bir insandi o.Polisligi birakmis adeta butigimle ugrasiyordu.Calan telefonlara kisa kisa cevap verip kapatiyordu.Ama polosligide ihmal etmemisti.Ben Ozgurle sohbet ederken butigime kim gelsin ?
Alp sevgilisiyle birlikte butigime gelmisti. Ama bu nasil olabilirdi o benim hakkimda birsey bilmiyordu.Ikimizde birbirimizi gorunce sok olduk.
Sevgilisinin adi Sahra'ydi. Nerden mi biliyorum? :)
Kiz iceri girer girmez hic susmadi ki.Aman Allahim bu ne boyle Alp nasil sabrediyor.Cadi ya bu parcalar insani.Alp onu terketse dunyayi yikar be.Allah dusman basina vermesin.
Sahra " Merhabalar canim ben sahra . Senin adin ne? Butigin ne zamandan beri acik. Alp burasi muthis bir yer.Alp bu nasil? Canim cevap versene adin ne?
Hangisine cevap verecegimi sasirmistim.Tam cevap vericem susmuyo ya sinirlendim.Huuhhh sakin olmaliydim.Alp'e bu sefer resil olamazdim.
Nazikce bir tavirla " Benim adim Tuana ,hos geldiniz. Nasil bir sey bakmistiniz? "
Sahra" Ahhh Tuanacim kafam okadar karisik ki. iki hafta sonra nisanim var iste su adam Alp le nisanlanicam.Dime Alpcim ."
Ben bu kiza baya sabrediyordum.
Ozgur atilgan bir sekilde." Tebrik ederim."
(Sanane be cocuk sanane onlardan kizla neden muhattap oluyorsun. Agzini yuzunu parcalarim senin haa Adam ol akilli ol.) Icimden neler geciyordu oyle. Ben Ozguru kiskanmis olamazdim.
Tebessum ettim ve " Tebrikler hanim hefendi." dedim.Ama ne hanim efendi. Ne siz sorun ne ben anlatayim.
Sahra" Ee canim senin yokmu? "
O an ne yapacagimi sasirmistim . Ozgurun elini tuttum ve " Ozgur benim sevgilim.Kendisi polislikle ugrasiyor." dedim. Aptalim ben ya neden boyle bisey yaptim ki. Icten derin bir oof cektim.
Alp Ozgure gulumsedi ve tebrik etti.
Nihayet isleri bitmisti. Tam dukkandan cikacaklardi ve catlak sevgili aniden masama firlayip kartlarimdan istedi.Aldi ve cirtlak pusya renkli topuklulariya takkidi takkidi gitti. Ozgurle birbirimize bakip kahkaha atmamak icin zor tuttuk kendimizi.Kiz cikar cikmaz kim tutabilirdi ki bizi.Kahkahalarimizida attiktan sonra artik dukkani kapatmak gerekiyordu.
Kepenklerin kumandasini bulamadim.Elimle indirmeye calisiyordum.Okuz Ozgurse guluyordu.Tersters baktim."Hoooopppp gormuyormusun?"
Ozgur tatli bir ses tonuyla "Tamam tamam kizma.Gel bakiyim buraya beraber indirelim."
Beraber indiriken ben kuvvetlice zipladim ve kepenkle birlikte yere yapistik.Ozgur ustume dusmustu...