Arkadaslar Bayraminiz kutlu ve huzurlu olsun...
Zulum altinda olan kardeslerimize dualarinizi eksik etmeyiniz .
Ben genelde herseye gecikirdim.Sinava gecikirdim.Okula gecikirdim.Yemeklere gecikirdim.Her gecikmemde azar isitirdim.
Ama bu sefer ben Askta geciktim.
Bu lafi bana soylerken ne hissetmisti acaba.Benim ne hissedicemi hic dusunmemisti bile.
Busbutun rezil olmustum.Kendimi alip uzaklara gitmem gerekiyordu.Kafami dagitmam lazimdi.
Sabah uyandim.Ama uyanmamis gibiydim.Gozlerim yari acik yari kapaliydi.Carsafim cikmis bir kenardan sarkiyordu.Yumusak ve incecik yorganima sarilmis uyuya kalmistim.Hemde aglayarak.Cok tuvaletim gelmesine ragmen yatagimdan cikamadim.Aslinda cikmak istemedim.
Saat sabahin...
Ne sabahi yaaa oglenide gecmisti.Ozgur beni neden aramadi acaba.Kendime bi ceki duzen vermeliyim dedim kendi kendime.Once bir tuvalete gitsem iyi olacakti.Ellerimi yikarken aynada biraz kendime baktim.Saclarim dagilmis,aglamaktan gozlerim sismis ve gozyaslarim yuzumde kurumustu.Sonra guzel ilik bir banyo cok iyi geldi. Ustumu giyindim.Hafif makyaj yaptim.
Camdan baktim ve birinin beni gozetledigini farkettim.Icime bir korku dustu.Neden bilmiyorum ama akilma Ozgur geldi.Nihayetinde polisti kendisi.Ama sacmaliyordum galiba.
Hemen Ozguru aradim.Ama telefonu kapaliydi.Adam hala benim evimin onundeydi.Ikikere gozgoze geldik.Bu beni urpetti.Iri yari bir adamdi.siyah gozlukleri dikkatimi cekti.Gunes yoktu ki durdugu yerde.Apar topar evden ciktim ve Ozgurun polislik yaptigi yere gittim.Icimdeki bu sacma sey beynimi kurcalayip durdu.Adam ne istiyordu ki benden.Gittim ve Ozguru sordum.Olmadigini ve acilen ciktigini soylediler.
Bana arastirma yaptigi bir yerden bahsetmisti.Taksici sofere azcok tarif ettim ve sonunda gelmistim.Evimin onundeki adam ne yapmisti acaba. Suan aklima Ozgurden baskasini getiremiyordum. Alpi bile unutmustum.
Gittigimyer cok sessizdi.Kocam bir deponun onundeydim. Ozgurun bahsettigi yerin burasi olup olmamadigindan emin bile degildim.Kapi kapaliydi.Buyuk bir kilitle hemde.Ruzgar soguk esmeye baslamisti.Arkamdan gelen bir ses duydum ve hemen arkami dondum ve hicbirsey yoktu.Tekrar kapiya dogru yururken.Biri aniden arkamdan sarmalayip agizimi bir pamukla skmisti.
Uyandigimda baska bir yerdeydim.Agzim baglanmis saclarim dagilmis ve elim kolum kocaman halatla bagliydi.Canim cok yaniyordu. Korkudan ne yapacagimi bilemedim.
Arkamdan biri geldi ve " Demek o fotograftaki sendin."
siddetle bisey geveliyordum agzimda bez oldugundan anlasilmiyordu bile.Ne fotografindan bahsediyordu ki.
Benim fazla cirpinmam ise yaramisti. Yavasca yaklasti " simdi agzini aciman ve guzelce konusucaz." dedi.
Kafa salladim aglamakli bir sekilde.Olayi anlamaya calismak istemiyordum hemen ordan kurtulmam lazimdi.Agizimi acti ve Ozgurun neyi oldugumu sordu.Bende "cccok yakin bir arkadasiyim" dedim. Korkudan kekelemeye baslamistim.
Bagirarak " neden beni kacirdiniz" dedim.
Adam bana siddetle bagirarak ve yuzume yaklasarak " ozgur babami hapise atti.Ondan ocumu alicam hepinizi hucreye sokucam." dedi.Geriye dogru irkildim.
ne sacmaliyordu be herif. Akli dengesimi bozuk tu bunun.Ben niye geldim ki buralara ya otursaydim oturdugum yerde.
" O bir polis ve suclular hapisi boylar " dedim. sakin ve alayci bir tavirla.
Adam sasirdi. Ve cok sinirlenmisti.Arkasini donup giderken " Heyyy ahbab beni boyle birakip gidecekmisin ?? kendine gel ve cooozzzz." diyince.
" suusss piss surtuuukkk. Cozimde git anlat dime"
" Senn bana nasil surtuk dersin laagggnn agzini topla cok fena olur.Anan surtuk lan senin pisss heriiff "dedim ve yavas yavas yanima geldi.korkmaya baslamistim.Sacimin kenarindan tutup arkama dogru yasladi.boynum cok acimisti.Yuzune guldum ve " seni aptal " dedim.
" sus artik suurrtuukk."
" Ozgur senide hapise tikicak."
" Beenn onuu tikicaaagaaaamm laaann."
sacimi fena cekti cekti bu sefer canimin okadara cok yanmasiyla adamin kolunu issirdim. Adeta etini koparmistim.
"Agghh naptini saniyorsun sen" dedi ve kivrilmaya basladi. O an bacak arasana ayaklarim bagli olsa bile vurdum.Bu aci ona yeterdi.Disaridan bir ses geldi."sussssss" diye ama cok sessizce ve gizemliceydi.sonra etrafima baktim iki kisinin golgesini gordum.sanirim birinin elinde silah vardi.Iyice korkmaya baslamistim.Sonra disarida silahlar patlamaya basladi.Biri depoya girdi.Arkam donuktu.yuzunugoremedim.
" Nee . sende kimsin?" diyince. Aniden arkama bakmaya calisiyordum ama tam olarak bakamadim. Sesimden azda olsa tanimistim
"Ozguurrr senmisin?"
"Tuanaaaaa "
Ozgur hemen ellerimi cozmeye baslamisti.Adam uyandi ve ozguru gorur gormez silahini almayacalisti."Ozgur adam" dedim sesim titreyerek. ayagiyla silahi itti ve adamin ellerini kelepcelemeye calisiyordu. Adam aniden irkildi ve Ozgurun suratina vurdu.Ne yapacagimi sasirmistim. birbirlerine vuruyorlardi.Ozgurun surati kan icindeydi.Allahtan ellerimin ipi gevsemisti ve ellerimi ileri geri surterek ipi cozdum. ayaklarimida cozdum.sandalyeyi almadan once oturdugum yerden "ozguuurr " diye seslendim. Anlamisti beni adami adamin arkasini bana dondurmeye calisiyordu. Sandalyeyi elime aldim ve hizlica "Yaa Allaahh " derken adamin sirtina kafasina indirdim yere dustu. Ozgur hemen kelepceyi alip takicakti fakat kelepce dusmustu. Ben hemen ipleri gosterdim o ellerini baglarken ben ayaklarini baglamistim.
Nihayet normal hayata donmustuk.
" Tuana senin ne isin vardi orda. "
evimin onunde duran adama kaar anlattim.
Arkadaslar oylarinizi ve yorumlarini bekliyorum :)