2.bolum

50 2 0
                                    

Ruzgar saclarimi hafiften dalgalan- diriyordu.Masmavi gozlerini bana dikmis bakiyordu.Bense utancimdan oradan ciktim ve gittim.parfumunun kokusu dikkatimi cekmisti.Eskisi gibi degildi , degistirmis olmali.Gunlerden Sali.Sabah cok tuhaf uyanmistim.Kalkmaya bile useniyordum."Nereden geldi bu usengeclik" diyip kendime kiziyordum.Cunki ben ilk defa bukadar bitkin,yorulmus ve halsizdim . Kahvemi elime aldim ve koskocaman bahceye ciktim.Kahvemin kokususunu icime cektim "Allah im Alp'i gorsem ne olur bugun. Ne kaybederim ki"diyip sonrada derin bir of cektim.Hersey o gun baslamisti.Bugun yuruyerek gitmek istiyordum halbuki.Fakat isler pilandigi gibi gitmedi.Cok yorgun hissediyordum.Taksiye bindim ve butik kiralamak icin sectigim semte gidiyordum.Ne olmustu bana... Eski cilgin kiz yoktu artik "Kendimi toparlamaliyim !" Dedim. Telefonumu almak icin elimi cantama attim. "Aahh lanet olsun ! Telefonumu sarjda unutmusum.Ben tam bir... aahh neyse " dedim ve sofore geri donmesini soyledim.Taksiden inerken cantam kapinin koluna sikisti cantayi siddetle cektim " cantaaammm" diye bagirdim.Sofor neye ugradigini sasirmisti.Caktirmadim gideyim derken ayagimi tekerlege carptim " ayaagiimm" diye bagirdim.Nihayet dukkana gitmistim.Kiralayacagim yerin sahibi yasli bir adamdi.Sonunda is halloldu. Ilk gunden dukkana hirsiz girdi.Yasli adamin oglu polismis.Adi Ozgur. (Uzun boylu , biraz zayif, dislerinde tel var ,gozleri bal rengi ve yanaginin kenarinda ufacik bir gamzesi vardi.

Esmer ve yakisikliydi.) Bana cok yardimi dokundu. Okulun son gunu Mezuniyet balomuz gelmisti. Gayet guzel giyinmistim. Saclarima dalgali fon cektirmistim.Buz mavisi straplez , etegimin boyu dizimde bitiyordu. Arkasinda kocaman bir fiyonku vardi.Ayakkabilarim platform tos pembeydi.

Alp'i gordum.Kumral rengi hafif dalgali saclari takim elbisesi ve buz mavisi papyonu vardi. Dans muzigi caldi.Bana dogru yaklasiyordu. Donup arkama baktim. Arkadaki kiz ona bakiyordu. Umidimi kesmistim ve yerime oturdum. Alp yanima geldi. Cok saskindim . Gozlerim portlemisti.Mutluluktan aglayabilirdim bile." Aahhh ruyam gercek oluyordu" dedim icimden. Alp beni dansa kaldirdiginda bacaklarim titremeye baslamisti. Artik dans ediyorduk. Gozlerimizin icinde kaybolmustuk. Sadece biz varmisiz gibi.Kizin biri beni nazikce ileri cekti. "Artik sevgilimi alabilirmiyim" dedi. Benim uzerimden kaynarsular bosanmisti. "Ama defter "dedim  icimden. Artik balo bitmisti ve ben onu bir kosede  yalniz gordum. Bir cocukla defteri gonderdim." Kimden bu defter." Dedi Alp." O kizdan "dedi cocuk. Defteri gordugu an bana dogru yurumeye baslamisti....

UCURUMDA KI MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin