5.bölüm

6 4 1
                                    

DEVAM.

Deniz ve Kerem ormanlık alana doğru arabayı çalıştırdılar defne ise kendi arabasıyla keremin attığı konum ile eve gitti.

Kerem;

''Deniz annen sana aramızdakileri anlatığını söyledi.''

Deniz olumlu anlamda başını salladı.

Kerem tekrar konuştu;

''Bana kızgın mısın?''

Deniz yola bakarak konuştu;

''Hayır, sadece neden annemi aramadığını merak ediyorum.''

Kerem gülerek konuştu;

''Aramadığımı mı sanıyorsun her yere baktım ama hiçbir yerde budamadım sizi, o zaman senden de haberim yoktu.''

Deniz derin bir nefes alarak konuştu;

''Ba-baba''

Kekelese de kerem de bozmadı denizde devam etti.

''Ben hep bu anı düşündüm aslında düşünmekle yapmak bir olmuyormuş tabi o zamanlar ben elinde oyuncak arabayla geleceğini düşünürdüm boynuna atlayıp bütün gün oynayacağımızı sanırdım ama öyle olmadı.''

Kerem devam etti.

''Bazı şeyleri kaçırmış olabiliriz ama hiç bir şey için geç değil, deneye biliriz bence''

Denizde düşünüyordu bunu. Sordu;

''Buraya taşınırız, seninle daha çok görüşme imkânımız olur.''

Keremin aklına gelen evlilik teklifini denize söylemediği aklına geldi.''

Konuştu;

''Deniz buna gerek yok''

Deniz bir anda yıkıldı, onları istemediğini düşündü tam bağıracakken kerem konuştu;

''Deniz ben annene evlenme teklifi ettim onu hala ilk günkü gibi seviyorum ve daha fazla beklemek istemiyorum, tabi sende istersen.''

Deniz buna çok sevindi ama oda fazla belli etmedi her ne kadar babasının yanında çocuklaşanda o 17 yaşında bir adamdı.

Mutlulukla;

''Olur.''

Dedi.

Ormanlığa geldiklerinde bir köşk gördü.

Deniz merakla sordu;

''Burası senin mi?''

Kerem gülümseyerek;

''Bizim.''

Diye yanıtladı.

Deniz cevap vermedi.

İçeri girdiler kerem önden yürürken denizde arkadan onu takip edyordu.

İkisi de oturduğunda.

Kerem konuya girdi.

''Deniz farkındayım benden çekiniyorsun, benimde senden farkım yok aslında ne kadar baba oğul olsak da uzak gibiyiz birbirimizden ama ben böyle olmak istemiyorum, beraber büyümemiş olabiliriz ama bence daha yakın olabiliriz en azından şu çekinmeyi kaldıralım olur mu?''

Deniz;

''Olur.''

Dedi, gülümseyerek.

Kerem gülerek sordu oğluna;

''Kadınları iyi tanımışındır özellikle annen gibi kadınlar zor olur girdi mi hiç hayatına biri, ciddi anlamda?''

Deniz çapkınca gülümsedi.

TAM BİTTİ DERKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin