4. kapitola

33 4 1
                                    

Odbočila som do prázdnej uličky a zastavila som auto. Za mnou zastavil čierny Hartge BMW. Vystúpila som z auta a o pár sekúnd  z toho auta vystúpili dvaja muži. Jeden mohol mať tak 30 a ten druhý typujem takých 25. "Prečo ma sledujete?" rovno som sa spýtala. "Lebo viem že si z Ústavu." ozval sa ten mladší. Pozrela som sa mu do očí. Mal ich zelené ako môj brat. Mal čierne krátke vlasy a videla som že ma svalnaté telo lebo mal tričko s krátkym rukávom. "O čom to hovoríš?" spýtala som sa."Ale vieš. Ja som tam bol tiež. A sledovať ťa nám dal Otec. Chcel vedieť či to zvládneš." tak ako mame "Matku"  tak máme aj "Otca". Otec sa zaoberá skôr psychickému stavu a DNA. "Vieš to dokázať?" neveriacky som prižmúrila oči. "Zavolaj mu a spýtaj sa ho na tvoje sledovanie." prišiel ku mne bližšie. Zobrala som mobil z vrecka a vytočila Otcove číslo. "Otec čo mi povieš o tom sledovaní?"  spustila som keď zdvihol. "Že som chcel vedieť či to zvládneš." povedal trochu príliš šťastne. "Fajn ďakujem. Ahoj." zložila som. "Dobre už viete že som to zvládla tak mi môžte dať pokoj. Aj tak idem do Ústavu." pozrela som sa striedavo najprv na jedného a potom na druhého."Sledovanie môže odvolať iba Otec a ako vidíš ešte to neodvolal a mimochodom ja som Jason a toto je Dave." Dave kývol hlavou."Ja som Bex." otočila som sa a nastúpila do auta. Vedela som že pôjdu za mnou. Čo už. Naštartovala som a vydala sa do Ústavu. O 20 minút mi znovu volala Sal.Zdvihla som."Čo sa stalo?" spýtala sa. "Ale nič len ma dal otec sledovať chcel vedieť či to zvládnem.Ale už to je v poriadku. Počuj nepoznáš náhodov Jasona? Kedže ho poslal Otec asi ho cvičil má možno takých 25 viec nie." pozrela som sa do spätného zrkadla. Išli za mnou. "Nie nepoznám ho." zdalo sa mi alebo to povedala prirýchlo? "No tak nič.Ahoj večer prídem." Ahoj." zložila som.

V Ústave  

Sal išla za Otcom. "Prečo si dal Bex sledovať Jasonom keď vieš že to je jej strýko? Hádam nechceš aby to zistila." povedala nahnevane. "Pozri sa Sal. Ak to zistí tak to zistí. Ale nesmie zistiť kto je jej skutočná matka a že je tu v Ústave. A ke´d zistí že Jason je jej strýko tak bude iba rada že niekoho má. A ty sa postaráš aby nikdy nezistila že jej matka tu je. Čo myslíš že by urobila? určite by vyvádzala a museli by sme ju odstrániť. To by si hádam nechcela. A ak sa nemýlim máš ju rada. A terraz choď za Matkou ma pre teba úlohu." povedal. Sal odišla za Matkou. "Sal mám pre teba úlohu. Ak sa Bex vráti máš 3 dni nato aby si ju zabila.A teraz odíď." Matka sa začala ďalej venovať svojej práci a Sal utekala do svojej izbi. Ako môže zabiť svoju najlepšiu priateľku? To nedokáže. Ale ak to neurobí tak ju zabiju. Ju aj Bex. Musí to urobiť. Inak zomrú obidve. Ale ako? Má Bex otráviť alebo porezať jej krk?

Pohľa Jasona

Jasonovy zazvonil mobil. Volal mu otec. "Má tri dni nato aby si zabil Bex a Sal inak zomrieš ty." poveddal mu otec a zložil.

Bex

Znova mi zvonil mobil ale bola to Matka."Máš tri dni na to aby si zabila Sal." a zložila. 

Noc a Mesiac-1. knihaWhere stories live. Discover now