1. kapitola

70 7 2
                                    

Hodim loptu do Mikea. Naschvál ju hodim zle. "Lili mala by si sa naučiť hádzať."povie. Už,už sa chcem obzrieť komu to hovorí keď v tom si spomeniem že na túto úlohu mám meno Lili. Mike je najlepší kamarát Niny ktorá je pre mňa dvôležitá. Dôvod? Je dcéra podnikateľa ktorého mám za úlohu zabiť. Mam na  to 3 týždne a prešiel zaťial týždeň. A už som sa skamarátila s Mikeom a Ninou. Pozriem sa na hodinky a v  tom mi niekto dá ruky na oči. "Kto som" povie ten kto mi drží ruky na očiach naschval chrapľavo a hrubo aby som ho nespoznala.Žeby to boa Nina. Tak na rukách ma jemné mozolčeky. je to Nina lebo sa radá stará o záhradu za ich domom. "Nina ahoj."poviem,otočím sa a obímem ju. Aký su sprostí že si nevšímnu že ich nemám rada a všetk to hrám. "Dnes robím u mňa párty prídete však?" "jásne že prídeme." usmial sa Mike. "Jasné." aj ja som sa usmiala lebo dnes s týmto skoncujem. Skoncujem s touto úlohov. Dnes totiž zomrie Ninin otec. Musím sa pripraviť škola nám skončila piatou hodinou o 12:05 a teraz je 13:14."Prepáčte ale už musím ísť." poviem im."Fajn tak sa uvidíme o siedmej u mňa." povie Nina.Zoberiem si ruksak a rozbehnem sa "domov".

Kým prídem domov je už 14:22. Iddem sa okúpať. Umyjem si vlasy a telo. Zoberiem si dve uteráky jeden si dám nahlavu a druhý si obmotám okolo tela. Prídem pred veľké zrkadlo a zhodím zo seba uteráky. Obzerám si svje nahé telo. Na chrbte mam jazvi od noža ktoré sa tiahn od lopatky až po rebrá. na bruchu mám jazvu od guľky. To všetko a mi stalopri vícvyku ale vďaka tomu že nam zmutovali DNA dokážem sa vyliečiť. Našli nejaký spôsob zmutovania DNA že sa dokážem vyliečiť zo zranení. nie z chorôb iba zo zrannení. Pozriem sa na seba do zrkadla ešte raz.Mám celkom veľké prsia na som vysoka,chudá a mám hnedé rovné vlasy pod plecia.Modré oči a na bruchu sa mi jemne risujú tehličky od toľkého cvičenia. Som veľmi pekná. Musím byť.Ústav si vyberá iba pekných ľudí. Dám si na seba zase uterák a vysuším si vlasy. Mám ich rovné ako pravítko. Zo skrine si vyberiem červené kratke kraťasy a čierne čipkované tričko na ramienka. Nechám to na posteeli a zbehnem dole do kuchyne z chladničky si vyberiem biely jourt a dám si doňho maliny. Posadím sa do obýačky a pozerámm sa na fotky cuzích ľudí ktorý su akože moji rodičia. Keby sa ma náhodou niekto spítal na odičou aby so ich vedela opísať. Stále hovorím že su pracovne odcestovaný. ja nemám rodinu iba brata ktorého vidim asi tak dva krát do mesiaca. Možno by sa niekto pýtal kto by dal svoje deti do takého ústavu ale ja som rada. Mám všetko čo chcem. Robím čokoľvek čo chcem a nikto mi nič nezakazuje. A nemussím sa učiť. Je jedno ake mám známky.Hlavne že ostránim toho koho musím. Pozriem na hodinky je už 16:32. Idem si pripraviť jed.....

Túto časť chcem venovať Jane1310. 

 

Noc a Mesiac-1. knihaWhere stories live. Discover now