5.kapitola

16 0 2
                                    

Keď  Bex dorazila do ústavu, Sal ju už čakala. Objali sa na privítanie. Dave s Jasonom, prišli chvíľu po nej. Jason sa na ne pozrel. Musí zabiť obe. Obe musia zomrieť, inak zomrie on. A o tom to je, nie ? O prežití. 

Otec mu určil čas. Tri dni. Možno keď im to povie,tak mu pomôžu to zastaviť . Nechce ich zabiť. Ako by aj mohol? Je strýkom Bex a Sal by nezabil už len preto, že pozná Bex. A k tomu bol do nej chvíľu zaľúbený. Ak sa to tak vôbec dá nazvať. Pred 8 rokmi sa mu zapáčila. Stále je nádherna ale už to detské pobláznenie zmizlo. 

O dve hodiny neskôr kráčal smerom k Salinej kancelárii. Vedel , že je tam aj Bex. Vošiel dnu." Čo tu chceš ?"  spýtala sa ho odmerane Bex. "Prišiel som....ja som tu lebo....no proste mi otec nakázal vás do troch dní zabiť. Obe. Ale ja to nechcem urobiť preto som tu. " obe naňho pozerali ako na idiota. 

"Ten skurvysyn. chce má mŕtvu ? Tak nech to urobí sám!" pobúrila sa Sal. No Bex ani Jason nevideli ako  Sal siahla po  zbraň s pod stola. Mala ju tam iba pre každý prípad. "Je to neuveriteľný hajzel. Prečo to robí? A Matka tak isto? O čo im ide ? Matka mi dala jednu úlohu Sal. A tou úlohou je" počas toho ako rozprávala si vytiahla zbraň spoza opaska...."zabiť ťa." povedala a namierila to na Sal.  Sal takmer vytiahla spod stola zbraň a namierila ju na Bex. "Čo to robíte? Ja vás prídem varovať a vy sa zabijete na vzájom ?" takmer kričal Jason. "V tom sa teda mýliš. Ja som dostala úlohu zabiť Bex a ty nás obidve. Mysleli si že to nedokážem. A mali pravdu. Nedokázala by som zabiť Bex. Ale ak by som ju nechala žiť tak zabijú mňa. Takže musíme zabiť teba aby sme mohli žiť. " povedala Sal a naraz s Bex namierili zbrane na Jasona. 

Vystrelili. Spadol na zem. Bo mŕtvy. Bex pustila zbraň na zem a šla Jasonovy pre istotu skontrolovať puls. Nič necítila. Bol mŕtvy. 

Sal namierila zbraň na Bexinu hlavu. "Prepáč , ale nenechali by ma žiť. A o to tu predsa ide, nie? Prežiť." a stlačila spúšť. Zabila ju. A vedela že je to tak dobre. 

Ide iba o to aby ste prežili v tom to zlom skurvenom svete a Sal prežila aj keď musela zabiť jej najbližšiu osobu.  Ako sa hovorí najväčšia kamarátka,najväčšia kurva.

A Sal prežila. 

Noc a Mesiac-1. knihaWhere stories live. Discover now