Selam:D
Bilmeniz gereken bir kaç şey var arkadaşlar ; Öncelikle, bu benim ilk kitabım, " kötü" olması ve ya sıkıcı olması normal... İlk deneyim. Ve son olarak ise, biraz karışık gelebilir çünkü bazen okuduğumda ben de anlamıyorum, ama iyice konsantre olduğumuzda anlamak kolaylaşıyor. Neyse çok yazdım:D
İyi okumalar size :)Benim adım Arya Williams, 20 yaşındayım. Uzun, kumral renginde saçlarım var, gözlerim mavi ve gri tonlarında karışık. Arkadaş canlısı, oldukça başarılı ve çok sakarımdır.
Ailecek pazar günleri yaptığımız kahvaltıdan sonra odama kapandım, bugün özel bir gündü. Polis ofisinde 2 hafta stajdan sonra, gerçek iş günümdü. Hazırlandıktan sonra taşıtları beklemek zorunda kaldım. Daha ehliyetimi alamadım, maalesef.
Ofise geldiğimde kendi kendime " İnşaAllah, bugün çok kötü bir gün olmaz, ölüm olayları gibi bir şey olmaz" dedim.
Olayların yoğun olması beni korkutan ilk şeylerden biriydi. İkincisi ise iş arkadaşlarımla anlaşmamam ve ilk günden Düşman-Dost'umun oluşmasıydı.
Büromun üstünde dosyalar vardı, tam dosyayı açmayı düşünüyordum ki kapımı birisi çaldı.
Arya ; Girebilirsiniz...
Odaya bir adam, büyük ihtimal müdür girdi.
Müdür ; Merhabalar, ben sizin yeni müdürünüzüm. İsmim ise Blake, size bazı kuralları ve bugünkü yoğunlaştığımız konuyu anlatmak isterim.
Arya ; Tabiki, dinliyorum müdür bey.
Müdür ; Öncelikle bazı kurallar, geç kalırsanız hemen benim odama gelip, geç gelme sebebinin nedenini anlatmanızı rica ederim. Sonradan, her bir ipucu bulduğunuzda beni bulun ve anlatın.
Biraz nefes alıp verdi, nefes alma sorunu vardı sanki.
Müdür ; Çalışma saatleriniz şunlardır, haftanın 6 günü sabah 9'dan akşam saat 18.30'a doğru ve yoğunsa 23'e kadar kalma hakkınız vardır.
Ben nasıl uyanacağım ki ? Çok zor olacak.
Müdür ; Ve son olarak bugünkü yoğunlaştığımız konu ise Bir küçük kızın ölümüdür. Her şey dosyada yazılı. Bir ipucu bulduğunuz da bana gelin. Kolay gelsin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun
Horror" Ölüm tarihi ; 27 temmuz cuma 2018, Ölüm saati ; 18.30" Sadece bu bilgilerle nereye ulaşabiliriz ki ?!