Partea întâi

71 1 0
                                    

Si nu eram decat o fata , o fata obisnuita , care nu merita ca viata ei sa ia o intorsatura atat de neasteptata si ciudata ..Dar , stai , de ce nu incep cu inceputul ?

O zi obisnuita de toamna , in care toti elevii merg la scoala linistiti .Numai eu , trebuie sa fiu framantata de acel gand ,"Oare vine ?Sper sa nu fie in spatele meu , ca imi sta parul aiurea , si daca incerc sa il aranjez , voi parea o ..o ..O RASFATATA !" .Nu imi place acest cuvant , ma duce cu gandul la Denisse , cea mai rasfatata fata din scoala , si iar trebuie sa ma gandesc la acel cuvant .

Deci , ar trebui sa ma credeti ca Denisse e o ... nu , nu o fac iar ! Trebuie sa va conving de acest lucru , asa ca am sa povestesc o mica intamplare , in care o sa va convingeti cam ce si cum e cu Denisse ..

La "Balul bobocilor", clasa a9a , mai precis , anul trecut , a fost cam toata clasa , plus inca nu stiu cate clase , prin care era si a10a D , clasa unde invata cel mai dragutz baiat din scoala , Josh Ryder .

O , pentru acel bal , m'am pregatit , cum nu m'am pregatit nici pentru nunta mamei cuTodd Maverick , tatal meu vitreg .Cu doua zile inainte , mi'am luat o rochie bleu , pana la genunchi , cu pantofi asortati , de la magazinul meu preferat , "Verra" .Bineinteles , Denisse a vrut , ca de obicei , sa ma faca de ras .Asa ca ma spionase .

In seara balului , mi'am dat seama ca nu am partener , si asta mi'a dat putin peste cap seara .Si stateam si ma gandeam , cum de nu am partener , asta nu s'a intamplat nici la banchet .In fine , mi'am continuat seara , ca si cum nu s'ar fi intamplat nimic , desi eram super nervoasa si bulversata , ca "mi'am uitat partenerul" .

Denisse trebuia sa'si faca intrarea , adica sa vina in mijlocul petrecerii , sa atraga atentia .Cand a intrat in sala , am crezut ca fac infarct !Denisse era imbracata la fel ca mine , imi era identica !Cand a trecut pe langa mine , i'am simtit parfumul , Coppa Kabana ..Si am vrut sa ma dau cu el , dar am optat pentru ceva discret , Fleurs d' Paris .

Ei , dragilor , vedeti cum e ?Desi , am reusit sa'i fac in ciuda , iesind Miss Boboc cu Josh !!

De atunci , am inceput sa ma inteleg foarte bine cu el .

Te iubesc , când eşti cu mine ..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum