Dupa cum va spuneam , eu si Josh ne intelegeam foarte bine , ca si cum ne-am fi cunoscut de mici , pur si simplu , eram cei mai buni prieteni !Dar , nu m-am gandit niciodata sa ii cer mai mult de atat .Nici nu mi-am imaginat vreodata ca s-ar putea asa ceva !Desi , nimic nu e imposibil ..
Dar , a fost o zi , o zi de neuitat , care mi-a schimbat compet viata !Insa nu mi-am dat seama nici acum , daca in bine sau in rau ..
Deci , era din nou , o zi obisnuita de scoala , cand eu mergeam singura , insa nu pentru mult timp .Caci i-am simtit pasii ..mergea apasat ..am crezut ca e Denisse cu mersul ei de diva .Insa nu !Era Josh !!
-Hey , Sam !*Josh*
-Hey ..Josh ..*eu*
Nu mai stiam ce sa zic !Eram pur si simplu blocata ..Imi stia si prescurtatea numelui , adica stai , unii colegi nu o stiu nici acum , tot Samantha sunt pentru ei ..
Si doamne !M-a pupat pe obraz ..!"Asta e de bine ??Ce sa-i spun ?Daca nu imi zice repede ceva , ma voi simti ciudat , jenata ..si nu vreau ..!"
-Si , cum iti merge , cu scoala ?*Josh*
- ...*eu*
-Da , inteleg , gata cu scoala , prea multa scoala !Adica unii incearca sa scape de ea si eu ce fac ?*Josh*
-Nu sunt genul , imi place scoala , dar poate deveni plictisitoare la un moment dat ..foarte plictisitoare .*eu*
Am ras amandoi zgomotos .Ce dantura !Imi venea sa-l sarut !Dar m-am abtinut ..
-Si , vrei sa vii maine pe la mine ?Ne cunoastem si noi putin mai bine , si stai calma , ai mei sunt plecati .*Josh*
-Da , sigur voi veni .*eu*
-Vin sa te iau la 7 .*Josh*
Woow !Deci stia si unde stau !!
In scurt timp , am ajuns la scoala , imi parea rau , discutia devenea interesanta ..Mi-a urat succes , si eu la fel .
Am alergat la Abby si la Catti cat am putut de repede .Trebuia sa le povestesc si lor , neaparat !
-Nu pot sa cred !*Abby*
-Nuu , eu nu pot sa cred !!Iti dai seama ce norocoasa esti ?!*Catti*
-Da ..*eu*
Abby si Catti sunt genul de prietene in care poti sa ai deplina incredere .Poti sa le spui orice , stiu sa tina un secret .De-aceea sunt cele mai bune prietene pentru mine , si le iubesc :* !