Indeks postaci

138 5 7
                                    





Witam z powrotem! Przepraszam, że nie opublikowałam dla was kolejnego rozdziału mojej śmiertelnie długiej książki, ale niestety zaczęła się szkoła i mam kilka nieco ważniejszych spraw do załatwienia w życiu, dlatego kolejny rozdział, zostanie opublikowany najwcześniej w przyszłym miesiącu, ale ponieważ niektórzy czytelnicy narzekają, że nie potrafią spamiętać wszystkich postaci ( w sumie ja się nie dziwie, bo tego wszystkiego jest naprawdę dużo* ). Mam nadzieję, że ten krótki indeks rozjaśni wam nieco wyobraźnie.

* Odpuściłam sobie wstawianie tutaj takich znanych postaci z filmu jak Nick, Judy, czy Bogo (no bo przecież, chyba każdy wie, kim oni, są XD) oraz postaci, które pojawiły się tylko w jednym rozdziale, zostały nie nazwane, albo nie mają jakiegoś szczególnego wpływu na rozwój fabuły.

Poprawcie mnie, jeśli o kimś zapomniałam.

Miłego czytania ;)





Avery Newton

Samica lisa rudego (13 lat). Najlepsza przyjaciółka Darwina, Feliksa i Mai.

Odważna, wysportowana nastolatka o pogodnym usposobieniu. Lubi żartować, poznawać nowych znajomych i zarażać swoją pozytywną energią wszystkich dookoła. Wydaje się mniej inteligentna od reszty swoich przyjaciół, choć w rzeczywistości ma bardzo wysoki poziom inteligencji instynktownej. Jest silnie uczulona na jagody, co Darwin często wykorzystuje, żeby jej dokuczyć. Nie ma rodziców.


Bethany Foster

Samica szakala złocistego.

Nauczycielka przyrody i wychowawczyni Darwina. Ma skrzekliwy głos i ognisty temperament. Ubiera się najczęściej w młodzieżowe stroje.


Brittany Brooke

Samica białego szczura, o różowym nosku i ogonie. Pracuje jako barmanka w knajpie w stylu chińskim u pandy Jeremiego, jest też osobą, którą Nick i Judy spotykają w podziemiach miasta i podarowuje tej drugiej osobie tajemniczą kulkę. Jej imię jest nawiązaniem do kraju, w którym rozgrywa się główna fabuła ostatniego tomu serii książek ,, Feliks, Net i Nika", czyli w Londynie. Wielka Brytania.


Byron

Biały gronostaj. Współwłaściciel korporacji Marten. Ubiera się zazwyczaj w czarne bluzy i ma zawsze naciągnięty kaptur na głowę, zasłaniając pół twarzy. Jego nazwisko jest nieznane.


Darwin Matius

Królik albinos (12 lat). Wychowanek Richarda.

Niezależny, pomysłowy nastolatek, o sarkastycznym poczuciu humoru. Pomimo swojej dosyć wątłej budowy, potrafi bardzo dobrze się wspinać i jak na królika przystało, porusza się szybko i zwinie. Jest bardzo dobrze wykształcony w dziedzinie motoryzacji i ma tendencję do pakowania się w kłopoty. Wydaje się z natury spokojny i zebrany, choć w rzeczywistości jest bardzo apodyktyczny, zadziorny i podstępny. Jest nieposłuszny i swoją postawą przypomina bardziej buntownika, jednak może to być spowodowane nie najlepszym traktowaniem ze strony Richa. Jak sam twierdzi: ,,ma trudny charakter", jednak mylącą rzeczą, jest uważać go za osobę okrutną czy złośliwą, albowiem ma wielkie serce, troszczy się o osoby, na których mu zależy i sprzeciwia się wszelkiej niesprawiedliwości.



Feliks Grand

Lis pustynny (12 lat).

Mądry, sprytny chłopka. Jest z natury bardzo opanowany, nie lubi łamać zasad i jest zdecydowanie rozsądniejszy od Darwina. Ma zdolności matematyczne i interesuje się informatyką. Jest też skory do pomocy, co widać, kiedy pomaga w pierwszym dniu szkoły otworzyć Darwinowi szafkę. Zdecydowanie lepiej dogaduje się z dziewczynami niż z chłopakami. Jest siostrzeńcem Finnicka.


" Zootopia" Niebezpieczne dorastanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz