další část

15 0 0
                                    

Honza se nás zeptal jestli máme rádi Gejmra. My jsme řekli že Ano a on nám řekl že je to náš bratranec.
Naše reakce byla neskutečná já jsem se nemohla spamatovat a zítra za ním z Honzou máme jít.

(Ano teď mu budu říkat Honzo)

                         Valča a Nikča
Omg mi jsme tam konečně dorazili zazvonili  a ozval se Gejmrovo hezký hlásek Ano. A Honza řekl jejich krycí jméno Minecraft a Gejmr otevřel. My jsme se rozběhli a objali ho on se zeptal Honzi jestli to jsou ty jeho ségry a on se usmál a řekl jo. My jsme chtěli natočit video s Minecraftu s Gejmrem a MenTem natočili jsme UHC Runny.

                           Gejmr
Tak někdo zvoní aha byl to MenT a někdo mě objal a Honza se usmíval. Byli to jeho sestry. Chtěli natočit video s Minecraftu tak jsme ho natočili . Já jsem uvítal video : zdravím všechny gejmrovce a gejmrovkyně a já vás vítám u dalšího lets'playe s miniher a dneska jsem tady s MenTem Valčou a Nikčou a zahrajeme si UHC Runny a Valča s Nikčou a MenTem  pozdravili:Valča:Ahoj MenT:wozzupp Nikča:čauu. Když jsme dotočili video tak jsme se s Honzou domlouvali na nové video a potom odešli byl to super den poznat moje sestřenice.

                               MenT
Šli jsme s Valčou a Nikčou konečně ke  Gejmrovi natočili jsme video s UHC Runnů až jsme dotočili povídali jsme si a pak jsme šli s holkama domů. Nakonec holky bydleli u mě

Tajný BratrKde žijí příběhy. Začni objevovat