Viata mea e un haos din ziua in care mama a murit, nu pot spune ca am trăit bine, din contra viata mea a fost si încă este un calvar, tatăl meu este un beţiv, zi de zi se duce in baruri, la cârciumi, si bea pana se face cui , apoi vine acasă şi îmi face morala, ca din cauza mea a murit Alexia (mama mea) , iar eu nu fac nimic decat sa ma duc in camera fără să îl bag in seama...
Intr-o zi, ma gândesc să plec de acasa. Era ora 14:25 , asa ca ma duc sa îmi fac un dus rapid.
Ies din baie, iar in fata uşii ma întâmpina Andrew (cel mai bun prieten al meu) .. După ce mă analizează "Din cap - până-n-picioare", ma cuprinde în brate strans.
- Bau!!
- Andrew! exclam eu, ce faci aici?
- Am venit in vizita. zambeste usor.
- Nu ma asteptam. il ocolesc intrand in camera, el urmandu-ma.
- Ma gandeam sa iti fac o surpriza.
- Si chiar mi-ai facut o surpriza. Ce zici, iesim la un suc?
- Da normal, te astept jos, ok?zice apoi iese.
Deschid sifonierul si imi aleg o fustita pana la genunchi , o pereche de pantofi cu toc , parul mi-l ondulez un pic, ma dau cu putin fard si cobor. Ajung jos si il vad pe Andrew stand cu tata la masa .. Asta imi mai ipsea, sa se imprieteneasca Andrew cu tata, shit.
Ajung in living , si primul care ma zareste este tata, imi face putin analiza corpului si pe urma da sa zica ceva, dar Andrew i-o ia înainte..
- Gata? ma întreabă apoi isi imprima un zâmbet pervers pe fata..
- Da. îi răspund, apoi il iau de brat. Ne indreptam spre usa si o voce nedorita imi pronunta numele.
- Unde crezi ca te duci, pe mine nu ma anunti? ridica usor tonul.
- E cumva treaba ta unde merg eu, ce fac eu, cu cine ies eu? Tu ramai cu bautura ta, cu prietenii tai de la colt, si cu toţi bețivii tai de la cârciumă, si lasă-mă pe mine sa îmi văd de viata mea! Nu te baga tu in ea! Te-ai băgat destul de când a murit Alexia, acum pot sa îmi văd şi singură de viata! Lasă-mă in pace. Ma răstesc la el, in timp ce ies si trantesc usa.
MONOLOG
Acum cine se crede el de se baga in viata mea. Timp de 5 anii de zile nu i-a pasat nici măcar un pic de mine, acum l-a găsit dragostea pentru mine? Ei bine, se înșală amar, eu nu am de gand sa mai stau la mana lui, pot sa îmi văd şi singură de viata. Dacă azi nu am reușit să plec, ca a venit Andrew, după ziua mea jur ca o sa plec departe de el, departe de cartierul asta de bețivi .
In drum spre cafenea , ne oprim prin parc , unde vedem o banca goala si ne asezam pe ea ... Timp de 5-10 minute , niciunul din noi nu spune nimic , asa ca incep eu prima.
- Ce s-a intamplat de nu zici nimic , adica tu erai mai vorbaret , acum ce ai ? il intreb eu cu putina tristete in glas ..
- Inca ma gandesc la ce i-ai zis tu lui tatal tau, nu imi vine sa cred ce am auzit .. Eu stiam ca George e un tip de treaba , care puteai vorbi oricand, orice , ca nu e... beat .. Acum , cand am auzit ca e un betiv , care se duce la toate carciumile , am ramas uimit .. Cum ai putut sa traiesti asa cu el ? Adica trebuia sa imi zici , te luam la mine , nu te lasam sa stai cu el in halul asta ..
Dupa ce aud acele cuvinte rostite de el , imi las fata in pamant de rusine , din cauza lui acum ma fac eu de rusine in fata lui And . Dupa ce trec 5 minute , trag tare aer in piept si incep sa ii povestesc ...
- Acum 2 ani , dupa plecarea ta in Miami , la 2 zile dupa , mama a facut un accident cu masina , si timp de doua luni a stat in coma .. A treia luna si-a revenit si am luat-o acasa , dar la doua ore mai tarziu , ea ... Ea a murit .. Si din ziua cand ea a murit , tata a inceput sa bea , iar seara de seara cand venea acasa , beat , incepea sa tipe la mine , sa ma bata , si sa dea vina pe mine , ca din cauza mea a murit .
- Renata ... Incearca el sa imi murmure numelel. Imi pare tare rau , daca stiam , nu mai plecam in Miami , imi pare asa de rau .. spune el cu lacrimi in ochii , si luandu-ma in brate ..
- Heii .. e okey , ce a fost a fost ... Faza e ca azi daca nu veneai tu , eu eram pregatita sa plec ... spun indepartandu-ma din imbratisare . Andrew!! ce ai ?
- E vina mea pentru tot , nu trebuia sa plec , sa va parasesc , iar din cauza mea tu suferi acum ..
- Andrew stai linistit nu e vina ta , asta a fost , daca Dumnezeu asa a vrut , asa s-a intamplat .. Nu te mai invinovati , okey ?
- Bine , doar maine mai stai in oras , ca pe urma iti dau eu bani de bilet si pleci cat mai departe de locul asta , ai inteles?
- Dar ...
- Niciun dar Renata , iti dau bani , si pleci de langa el , ai inteles ? spune el luandu-mi fata in palme ..
- Bine .. Mersi ca faci asta pentru mine ..
- Nu ai pentru ce .. Spune el dandu-mi un scurt sarut ..
- Asta pentru ce a fost ?
- Poti sa il iei ca pe un mic cadou de ziua ta ..
Dupa vreo 2 ore dupa ce ne-am spus tot ce aveam pe suflet , ne decidem sa plecam la cofetarie ... Ajunsi acolo Andrew comanda doua sucuri de portocale . Dupa ce ne bem sucul , plecam spre casa. Ajunsi acasa il vedem pe tata in aceeasi pozitie in care era si cand am plecat , spre mirarea mea nu era beat. Fara sa spunem nimic urcam in camera mea. Eu ma duc sa fac un dus , iar Andrew da drumul la televizor pe muzica. Ies din dus si ma pun in pat langa el.
- Parca tu trebuia sa dormi pe jos , ce cauti in pat ? rad eu
- Vroiam sa ma uit si eu putin la TV , ma pun acum jos. Da-mi sacul si o perna.
- Nu-ti dau nimic !!
- Dar ...
- Niciun dar , sa nu te aud !!
- Pai si cum dorm ca imi rup coloana pe podea .? zice el cu o fata de catel plouat.
- Pai nu stiu , poate in pat ..
- Si tu unde dormi ?
- Tot in pat cap-sec , dormim amandoi ..
- Si daca vine taicatu ce ii zici ??
- Ca ne uitam la un film ..si ca tot veni vorba de film alege si tu un film..
Dupa ce alege filmul , ne punem in pat cu popcurnul langa noi , si urmarim fimul .. La jumatea filmului , cineva ciocane la usa si intra ..
CITEȘTI
Spinii vietii
AdventureIn poveste este vorba de o fata a cărei mama a murit in urma cu câțiva ani , iar ea a rămas cu tatăl ei.. El fiind un om mai agresiv , un om care era tot timpul beat . De la venirea lui Andrew viata ei a dvenit mai fericita , oare plecare din tara...