Capitolul 3

50 1 0
                                    

- Sa nu imi spui ca vrei sa mergem la ea? se incrunta usor.

- Ba da ,hai!! si il trag rapid de mana.

- Nu merg nicaieri .. zice tragandu-si mana .

- Atunci daca nu vii tu , merg singura!

- Nu mergi nicaieri Renata !! si se pune in fata mea , ceea ce ma face sa ii observ incruntarea fetei.

- De ce , vreau sa vad cine e femeia aia Andrew , poate o fi cine cred eu .

- Ok! Uite , stiu ca iti lipseste asa de mult Alexia , la fel de mult cat imi lipseste si mie ,  dar asta nu inseamna ca fiecare femeie pe care o vezi e ea , recunosc femeia de acolo seama perfect cu ea , dar nu e ea , iti garantez.

- De unde stii ?

- Sunt multe persoane care seamana intre ele .. Imi ridica el barbia cu doua degete ..

- Ca de exemplu ? Ridic eu din sprancene ..

- Umm.. Il mai stii pe asa zisul tau iubit din clasa a 5a ? semana leit cu mine .. In saptamana altfel a-ti iesit in parc si v-ati sarutat , dar defapt eram eu , ceea ce nu mi-a placut ca m-ai plesnit tare de tot , sau fata din clasa cu mine , semana leit cu tine si din cauza asta era sa ii spun un secret care trebuia sa ajunga la tine , si acum femeia asta. Imi zice pe un ton slab in timp ce imi ridica cu doua degete barbia.

- Daa , nici mie nu prea mi-a convenit ca te-am plesnit dar ce sa iti fac daca nu ai vorbit?

- Cand?! Daca deja ne sarutasem? Rade el. Uite nu vreau sa iti fac nervi de ziua ta , daca vrei mergem , doar ca sa fi tu fericita , dar iti aduci mai aproape ghinionul.

- Ai dreptate , ar trebui sa nu ma mai gandesc asa de mult. Zic si aplec capul

- Nu mai pune capul in pamant ca stii ca nu imi place.

- Nu stiu ce m-as face daca nu ai fi tu.

- Eh , daca nu eram eu era altul ,si tot te sprijinea cineva .

- Da da bine , hai sa mergem la un film si dupa sa mancam ceva .

- Bine . Ne impreunam mainile si plecam catre cinema.

Ajunsi in fata salii de cinema Andrew ma opreste pentru a ma duce sa imi arate ceva important . Vizavi de noi era un restaurant , intram inauntru si fara sa mai zic ceva imi leaga esarfa la ochi .Dupa vreo 50 metri ne oprim , imi dezleaga usor esarfa rugandu-ma sa nu deschid ochii.

- Gata , acum poti sa ii deschizi . Si fara sa mai apuc sa zic ceva , un grup de vreo 10-15 persoane striga in cor "La multi ani!!"!!


- Ce s-a intamplat , ti-a papat pisica limba ?? mornaie Andrew ..

- N .. nnn .. nu , pur si simplu nu mai am ce sa zic , e grozav , tu ai aranjat totul ? Il intreb.

- Da. Raspunde.

- E asa frumos, dar nu inteleg cum de i-ai gasit pe Fabian (unchiul meu din partea mamei) , Amalia (sotia unchiului) , dar mai ales cum ai gasit-o pe Larisa (Larisa fiind cea mai buna prietena a mea inca din gradinita , eram ca doua surori , ceea cei drept in ultima vreme nu am mai vorbit cu ea , nu vroiam sa afle de tata si tot ce facea el, deoarece se ingrijora foarte repede ) ?

Spinii vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum