Capitolul 4

33 1 0
                                    

Renata monolog

     Ma trezesc dis de dimineata , imi fac rutina , apoi iau telefonul de pe dulap si vad ca am un mesaj. Il deschid si vad ca e de la Andrew : "Draga mea, nu mai fii asa , intre mine si Diana, fata de care tu zici ca e iubita mea, nu e nimic , nu stii povestea, cand vrei si ai timp iesim la un suc si iti povestesc. Te iubesc , somn usor!". Doamnee, zic si trantesc telefonul pe pat. Ies si cobor spre jos. Intru in bucatarie iar singurul lucru ciudat este ca tata nu e in casa .. "Unde o fii plecat?! Ma intreb". Ignor neexistenta lui si fac ceva de mancare.  .

Tinand cont ca peste doua-trei zile plec ma apuc de bagaj. Cand iau telefonul sa ma uit la ceas , primesc un mesaj .

"Ce faci , sunt ingrijorat , nu mi-ai mai dat mesaj, tot mai esti suparata?! Te rog intelege ca intre mine si Diana nu e nimic. Ieri cand a sarit sa ma sarute ,e din cauza ca nu ne-am vazut de anii de zile , si am uitat sa-ti zic ca e fosta mea prietena. Inca nu am apucat sa ii zic de tine , pentru ca nu am vazut-o de mult . Stii bine ca tu esti singura la care tin si pe care o iubesc ca pe o prietena , desi stiu ca nu ai fii "o prietena" ca nu ne-am comportat deloc ca niste prieteni ci mai mult ca iubiti , dar.. te rog iarta-ma , promit ca nu o sa mai am nicio legatura cu fata asta. Suna-ma te rog."

Citesc  mesajul dar il ignor complet , dupa dau drumul la muzica apoi imi pregatesc bagajul. Dupa ce inchid geamantanul telefonul incepe sa vibreze , il iau si vad ca ma suna un numar privat .

- Alo da ??

- Renata ?? //intreaba o voce de femeie// ..

- Da , eu sunt ..

- Sunt Diana , fata de care tu zici ca e ..

- Da da , te stiu nu-mi mai zi .. ce vrei ??//ma rastesc//

- Mi-a zis Andrew ca nu mai vrei sa vorbesti cu el din cauza ca tu crezi ca eu sunt iubita lui nu ?

- Poate ...

- Uite , vreau sa te intalnesti cu el , la ora 7:20 in fata cofetariei Mirra .. si nu accept niciun raspuns negativ , oricum aflu daca te-ai dus sau nu , pa.

-La naiba! Țip.
Ma duc sa imi fac un dus si pe urma sa ma pregatesc sa plec ..
I

es din dus , imi aranjez putin parul , si ma fardez ,nu inainte de a lua pe mine rochia de la mama mea , care mi-a facut-o cadou inainte sa ma paraseasca .. Imi iau o gentuta , arunc telefonul in ea si plec ..

Ies in strada , ii fac cu mana unui taxi ,ii dau adresa si plecam. In timp ce mergeam spre cofetarie primesc un mesaj .. "Stiam eu ca o sa ma asculti , asa te vreau , te pupacesc ..". Arunc telefonul inapoi in geanta si cobor din taxi .
M

a indrept spre cofetarie , unde sincer era cam intuneric. Dintr-o data in fata ma trezesc cu un trandafir de un rosu intens , si un sarut pe obraz ..

- Buna seara !!

-Buna!!

- Ce faci , vrei sa intram ??

- Daca imi spui si pe unde , ca e cam bezna. Rad.

- Bineînteles !! Ma ia de mana si ma conduce spre local.

Intram inauntru , si acolo vad multe lumanari aprinse in jurul unei mese.

- Iti place ?

- D..a.. imi place , chiar foarte mult. Zic analizand imaginile din jur.

- Ne asezam ?

- Da ..

- Luati un loc domnisoara. zice si imi trage scaunul pentru a ma aseza.

- Mersi.

- Uite imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Mi-a luat foarte mult sa ma gandesc ce sa fac , cum sa fac ca sa ne vedem , si asa am apelat la Diana .. Promit ca nu o sa mai am nicio legatura cu ea , si cu nicio fata inafara de tine.

- Te cred. Si eu vreau sa imi cer iertare ca am sarit asa , dar nu vreau sa vad ca exista o alta in viata ta chiar daca nu e nimic decat o prietenie intre noi.

- Ti-e foame?

- Putin .

- Ce vrei sa mananci ?

- Orice mananci si tu !!

Da comanda la meniul zilei si un vin dulce demisec .. Ne apucam sa mancam , si incepem sa vorbim despre relatia dintre noi , care nu pare a fi ceva normal ..

- Tu crezi ca intre noi poate fii ceva ?

- Aaa .. nu stiu ce sa zic , la cum ne-am comportat in ultima vreme , ma cam sperie gandul ca am putea fii impreuna.

- Nu gandii asa, asta a fost o neintelegere, dar de acum ele nu o sa mai apara intre noi.

- Nu stiu ce sa zic.

- Am..o..intrebare !? Se balbaie.

- Zi , ascult !

- Vrei sa fii iubita mea? intraba si se ridica de pe scaun punandu-se in genunchi in fata mea, cu un trandafir rosu in mana.

- Da! Ii raspund, ii iau trandafirul si il sarut.  Lacrimi de fericire incep sa curga pe obrajii mei. Un mic chicot ii iese printre buze apoi imi sterge lacrimile .


- Deci . Acum ca iubit al tau vreau sa imi primiti ceva. Vreau ca de acum incolo sa nu te mai gandesti la ce a fost in trecut , tot ce conteaza e prezentul si viitorul. Stiu ca iti este greu sa uiti, dar nu vei rezolva nimic daca te vei gandi zi de zi. Si mai vreau sa imi promiti ca iti vei termina facultatea. Seriozitatea din vocea lui ma face sa rad incet.

- Iti promit. Dar vreau ca si tu sa imi promiti ca nu vei mai pune pe nimeni sa ne impace, daca iti este dor de mine si vrei cu adevarat sa ne impacam, ma cauti.

- Promit.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Spinii vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum