Orçunun Ağzından;
Sanırım ilk görüşte aşk diye birşey varmış.Bende inanamazdım ama artık inanıyorum.Ne adıda Damla mıydı.Yaa gerçekten cok güzel bir kız.İzmirliyim orada bir sürü taş gibi güzel kızlar var ama bu daha farklı.Orada hiç aşık olmamıştım.Fakat Damla resmen beni benden aldı götürdü.Yanındaki arkadaşıyla beraber bize sinirli sinirli yürüdüler.Ne olduğunu anlamadık Can la biraz sırıttık bu kızlar deli mi ne oldu diye.Sonra o kestiğimiz kızlar olduğunu anlayınca daha da sırıttık tabi.Neden kızgın oldukları anlaşılmıştı.Öff kesin bunun için geliyolardır.ama benim bakakaldığım kız yanıma çoktan varmış birşeyler sayıklıyodu kafamı sallayıp ona cevap verdim daha doğrusu vermeye çalıştım.Dilim tutuldu cevap vermeye çalışırken bir seyler oldu ağzıma her neyse rezil olmadan lafı yetiştirdim ya .Ne yapıp edip o Damla denen adı kadar bi su tanesine benzeyen güzel kızla karşılaşmalıydım.O sırada Emre geldi yanıma ilkokuldan beri arkadaşız ama hiç birbirimize ısınamamıştık.Sürekli hocalar okulda bizi disiplinden topluyodu.Yanıma gelince sen o kızı nerden tanıysun diye sorduğunda sanane dedim.Ne demek sanane ben o kızı seviyorum tamam mı?? Ne dedin sen dedim ki Can çağırdı.Hayır ben onu seviyorum tamammı eğer kavga çıkaracaksan yarın gel yine aynı burada kavgamızı yapalım da seni de bir güzel rezil edeyim Emre.Canını okuyacam senin...
Damlanın ağzından;
Off Orçun mu bana Orçun demeyin onun adını duyunca mutluluktan havaya uçacak gibi oluyorum.Yaa ilk görüşte aşk buna deniyo sanırım.O kaslar baklavalar açık ten siyah saç tam benlik bir çocuk.Umarım ki oda benden hoşlanmıştır.Ayy çıkma teklifi etse ne güzel olur.Bir dakika bir dakika o kavga eden Orçun mu karşısındaki de o çocuk.Onun yüzünden bana kızmıştı abim.O piç herif Orçuna mı vuruyor.Ah o her vurduğunda sanki içimden bir parça gidiyo Orçunun canı acıyınca... Seni seviyorum Orçunnn †‡‡★★★★–
**********
Annem:Damla bizim İstanbulda işimiz çıktı babanla.Bir buçuk hafta falan sürer bilemedim iki hafta.Burda sen Sena ve abin birlikte kalacaksınız tamammı sonradan geleceğiz zaten güzel kızım.
Yaşasııın !! annemler gidiyo hemde babamla birlikte çok mutluyum haha çok mutluyum haha olsun onlar gitsinde artık abimede katlanacam.
Yaa anne gitmeyin yada çabuk gelin tamammı.Ben ne yaparım sizzsiz!!!
Korkulur ulen benden uydur yavrum uydur Damla sen tam bi oyuncusun gitte ajansa kaydını yaptır.Oskarlık filmde oynatırlar be seni...
Sena yaklaş ve dinle;Sana çok güzel bir haberim var bebem.Annemle babam gidiyo bir buçuk hafta sonraya gelirlermiş.Bizi abime emanet etti o var başımızda ama barlar karı kız derken bizimle pek ilgilenmez
O zaman ne diyoruz Damlacığım.Çak bi beşlik bakam yavrum...Hehe o zaman Can dı Orçun du derken belki sevgili mevgili oluruz heh.
Seni gidi pis çıkarcı hemen sevgili oldun Canla yavşakk.
Ayy inşallah Sena gel hergün dua edek biz en iyisi.
Aynen aynen.
Babam:Damla,Sena kızım biz çıkıyoruz 2 saate uçağımız kalkar gelin bir öpeyim sizi...
Annem:Ayy kelebeklerim gelin bende sarılayım size
anne senin gözlerin mi doldu
Haydeee!!
Tövbest. yaa alt tarafı İstanbula gidecekler yaklaşık iki haftaya dönecekelr bide ağlıyo hey Allam ya.Sulugöz annen varsa derdin var.Kesin
*********
abim:Kızlar yakınlarda bir bar varmış biz Ufukla oraya gitcez tamammı.Hadi bu seferlik izin veriyorum annemler de yok takılın bakayım.