Neden ben!!!

104 21 2
                                    

Orçun:Can sence Damla üzülmüşmüdür?

Can:Oğlum sen o kızı sevmiyomuydun niye öyle yaptın.Tabi üzülmüştür.Hatta giderken onu Efe görmüş.Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı falan olmuş.E ben olsam bende aynısını yapardım.

Orçun:Of ne yaptım ben ya.Ne güzel tam açıklayacakken olayları boka dönüştürdüm.Kendimden nefret ediyorum.

Can:Aynen abicim ne yaptın öyle.Belki  Damla da seni seviyodu nerden biliyosun ki?  Hem sevmese ağlamazdı heralde.

Orçun: Zannetmiyorum Can.Ya da bilmiyorum belki seviyodur.Ama benim sevdiğimi ona belli etmemem gerekiyo.Sen de söyleme tamam mı??

Can:Tamam

*************

-Sena ben çok acıktım.Güzel bi yemek yapamıyacağımıza göre pizza sipariş edelim mi?

-Aynen Damla bende kurt gibi acıktım.Edelim edelim.ben 2 tane büyük boy yiyebilirim.

-Hayvanlaşma Sena aynı zamanda da abartma.2 büyük boyu  nerde yiyecen.

-Walla çok açım Damlacım.Yiyebilirim bebişim.

-Neyse şakanın sırası değil çikolatam 2 tane orta boy söylüyorum.

-Tamam kuzuum''''''

 
yarım saat sonra...

-Sonunda anca gelebildi.Çabuk hazırlayalım Damla acımdan ölecem.

-Bence Sena sen ölme, geberr.

-Ah kalbimi çok kırdınız prenses

-Sena bi daha bana prenses deme tamammı.Yani istemiyorum.

-Ah pardon bitanem.Hem kendini üzme Orçun iç-

-Tamam Sena bidaha onun adını söyleme. Duymak istemiyorum.

-Şimdi boşverelim biz bunları Damla da yemeğimizi yiyelim.Yoksa açlıktan bayılacam eğer bayılırsam sen üzülürsün sen üzulürsen sende bayılırsın.İkimizde bayılırsak gözümüzü hastanede açarız.Gözümüzü hastanede açarsak doktor bey amcalar popomuza iğne yapar.Doktor bey amcalar popomuza iğne yapars-

-Sena yine destan yazmaya başladın.Güldürme kız beni.
Senaya onu sevdiğimi söyleyerek kocaman sarıldım.Gerçek bir dosta bence herkesin ihtiyacı olmalı sizi en üzgün bir halde bile güldürebiliyorsa onu kaybetmeyin derim...

-Damlaa zil çalıyo galiba ben bakayım mı?

-Tamam tamam ben bakıyom Senaam

-Aaaaaaa Emre sensin

-Evet baby beni içeri davet etmicen mi?

Bu Emreydi aslında onu içeriye hiçte davet etmek istemiyorum.Ama sanırım Orçunu,Emreyle kıskandırabilirim harika fikir...

-Tabi tabi geç içeriye.Hoşgeldin!

-Hoşbulduk prenses

-Bana prenses diye hitap etmesen.

-Tabi nasıl istersen.Aaa o arkadaşın Sena olmalı.

Sena:Aaaaa sende Emre olmalısın.

Senanın ağzından;

Bu Emre.Pisliğin tekidir.Onu tanıyorum hemde baya uzun zamandan beri bi aralar bizim lisedeydi.Kesin şimdi gözünü Damlaya dikti.Piç herif birde onun Damlayı üzmesine izin veremezdim. Şuna bak ya bide beni tanımamış gibi yapıyo adi herif.Gücüm yetebildiğine onu Damladan uzak tutmam gerekiyo. Bu arada Ufuk abiyide tanıyorum.O beni pek tanımaz ama Emre Ufuk abiden korkar tek.Çünkü bikeresinde onu öldürene kadar dövdü.Damla  Emreyi  uzun zamandır tanıdığımı bilmemeli.Damlayı köşeye çekip neden onu içeri aldın dedim

Ne olacak ki kapıya kadar gelmiş yani.

Ama onu daha tanımıyosun bile şey tanımıyoruz.

************
İçeride sessizlik mevcuttu.Sena Emreye ters ters bakıyo ne olduğunu anlamış değilim ama hadi hayırlısı.Birde Emre sessizliği bozdu;

-Bir yerlere gidelim mi?

Sena direk atladı

-Hayır Emre Damla ve ben bir yere gitmek istemiyoruz.

Bu kızın amacı ne???
o sırada tekrardan kapı çaldı.Açtığımda Ufuk abiydi bu.Aman Allahım tamamen unutmuşum abimin bizi ona emanet ettiğini.

-Aaaa Ufuk abi buyur içeri gel.

-Saolasın Damla biliyosun abin sizi bana emanet etti.Bir bakayım dedim bi sorun yok demi.Bu arada içeri gelemicem biyere gitmem gerekiyo.

-Yok yok Ufuk abi bi sıkıntı yok.Hadi görüşürüz.

-Tamam görüşürüz prenses.

Allam ya bugün de herkesin bana prenses diyeceği tutmuş kasıtlı mı yapıyolar anlamadımki.

Sena: Kimdi o Damla??

-Ufuk abiydi

-Ee içeri davet etseydin ya.dedi Emreye bakarak

-Ettim de bir işi varmış gelemedi.

Emre: Şey neyse ben gideyim.Siz kızları yanlız bırakmak gerekir.

Off çocuktan nefret etmeye başlamıştım Orçunu dövdü diye.Ama şimdi bütün nefretimi geri alıyorum.Keşke öldürseymiş o pisliği.

Ben: Ee kalsaydın.

Sena dişlerini sıkarak; Ne kalması Damlacım gitmesi gerekiyodur.Gitsin bırak hem sen ondan nefret etmiyomudun??

Emre:Tamam tamam kavga etmeyin siz ben kaçtım bilene.

Şimdi ne oldu bu çocuğa bi şeylerden mi korktu.
Offf Allahım yardım et. Âmiiin.

-Sena Emreye niye öyle davranıyosun?

-Nasıl davranıyorum? sadece tehlikeli birine benziyo ondan uzak durman için öyle yaptım.

-Hayır sen benden bişeyler saklıyosun Sena!! Ne oldu çabuk söyle bana?????

-Ne? hiç bişey saklamıyorum.Sadece tehlikeli birine benzediği için tüm bunlar.

-Tabi tabi.Ne demezsin Senacım

-Tatlım biraz sinirlerin bozulmuş galiba gel yüzmeye çıkalım.

-Öf doğru söylüyosun bencede çıkalım.Ama hava kararmaya başladı.

-Olsun biraz yüzer geliriz.

-Tamam senin dediğin gibi olsun Senağğ.
------------------------ 0 -----------------------

Tam yüzmeye denize girecektik ki bir parazit daha!!!!!

Can:Slm kızlar.Eeee Damla Orçun senle konuşmak istiyo.Çabuk gelmelisin.

Ben:Cancım o benim söylenmeme sinirlenip bişey anlatmak istememişti en son .Ne ara değişti fikri. Hayır gelmicem.

Can:Damla bak olaylar bildiğin gibi değil.Onu dinlemen lazım.

Ben:Niye kendi gelmiyoda seni gönderiyo götü mü yemiyo acaba??

Can: Of Damla çabuk gel benim şimdi gitmem gerekiyo.Şurda eski bir plakçı var.Oraya gel...

Biliyorum arkidaşlar.Bölüm kısa ama okunmaya değer gibi görüyorum.Her neyse siz oy ve yorumları unutmayın yeter....★...

Aptal AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin